Jaros_2016 0 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Witam wszystkich to mój pierwszy temat więc proszę o wyrozumiałość i radę.. zapaliła mi się ostatnio kontrolka check engine, kolega podłączył się vagiem i pokazało błąd 17536 p1128 001 mieszanka za uboga.. lokalizacja to niby według kolegi sonda przed katem.. wstrzymalismy się z wymianą sondy bo w między czasie okazało się że filtr paliwa był zasyfiony (wymienilismy) i trójnik odmy przegrzany i rozszczelniony (wymieniony) błąd skasowany, myślałem że wszystko będzie ok.. ale po 30 km znowu zapalił się check.. po wykasowaniu zapala się ponownie po ok 30 km i nie gaśnie.. motor pracuje równo ale po zapaleniu się check odczuwam delikatny spadek mocy.. auto nie reaguje tak dynamicznie na pedał gazu, jest troszeczkę ociężale.. spalanie w cyklu mieszanym do 9 l przy normalnej jezdzie.. czy ktoś z was miał podobny przypadek ?? I jaka była przyczyna ? Przeplywka niby chodzi, przepustnica też.. ale to bylo sprawdzane bez obciążenia.. kumpel nie bardzo potrafi zrobić logi dynamiczne.. pomoże ktoś ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Jak wrzucisz jakieś logi to może ktoś CI pomoże. Koniecznie nauczcie się je robić. LPG nie ma? Nieszczelności to podstawa tego błędu. logi które trzeba zrobić to (po skasowaniu błędów): -statyczny 033 -statyczny 002 -dynamiczny 002+033 -dynamiczny 115+118 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaros_2016 0 Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Jeżdżę tylko na PB.. nieszczelności ponoć nie ma, tak stwierdził mój mechanik (mówił że sprawdzał kompresorem) i nigdzie nie zauważył.. teraz kwestia tych logow.. dziś już nie zdążę tego ogarnac, jutro sobota, zagadam ze znajomym i postaramy się zrobic, wrzucę je i zinterpretujecie bo nie chce w ciemno wymieniać lambdy albo przeplywki bo to nie mały koszt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Pewnie co ktoś pomoże. Skoro dolot niby szczelny to może w wydechu są dziury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaros_2016 0 Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Myślicie że od małej nieszczelności w wydechu wyrzucalo by checka i ten błąd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 A myślisz że jakby nie miała to bym to sugerował? a słowo mała jest nieprecyzyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaros_2016 0 Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 W jaki sposób mogę to sprawdzić ? Mam dostęp do kanału i kompresora w razie czego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Jesli szczelność sprawdzona to najbardziej prawdopodobna przyczyna błedu to przepływka, ale nie ma co wymieniać w ciemno tylko trzeba logi zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaros_2016 0 Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Błąd niby wyrzuca z sondy przed katem ale na moje myślenie jeśli mieszanka jest za uboga to sprawnie działająca sonda powinna wyrzucić właśnie ten błąd, nie mylę się ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Tak jak piszesz, sonda na 99% nie jest przyczyną błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaros_2016 0 Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Najgorsze jest to że u mnie w okolicy pełno fachowców którzy nie bardzo potrafią logi dynamiczne zrobic..:( może to może to.. chyba kupię kabel wgram program i sam spróbuję się podpiąć i zrobić.. zaczęło mi pokazywać na jałowym spalanie 1.7 l.. czy to normalne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Jak napisał Łukasz13 zrób te logi, kabel kup i dajesz. To nie jest skompliowane. A skoro masz dostęp do kanału to oglądnąć wydech. Ponoć można przykładać paragon, jeżdżąc wzdłuż wydechu, jak zacznie drgać to jest nieszczelny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaros_2016 0 Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Wydech sprawdzę jutro sposobem o którym piszesz a logi wrzucę po jutrze do oceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się