grzes86 1 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 witam wszystkch klubowiczow!! mam audi a4 1.9 tdi 1996 rok 110 km ! mam problem z paskem rorzadu poniewaz sciera mi sie pasek rozrzadu od gory pasek wyglada jak mial by sie zaraz perztrzec i nie iwem co jest tego przyczyna w ksizazce pisze ze moze sie scierac ale czy moze to az tak wygladac !! po sciagnieciu obudowy sa widzoczne same wiory!! i nie wiem co z tym zrobic !! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 same wióry??? Lepiej go nie odpalaj!!! Może się zacierać rolka i pasek trze po niej. Może się skończyć tak jak w tym temacie: http://www.a4-klub.pl/smf/all_przestroga_dla_osob_wymieniajacych_rozrzad-t59799.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM77 8 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 witam wszystkch klubowiczow!! mam audi a4 1.9 tdi 1996 rok 110 km ! mam problem z paskem rorzadu poniewaz sciera mi sie pasek rozrzadu od gory pasek wyglada jak mial by sie zaraz perztrzec i nie iwem co jest tego przyczyna w ksizazce pisze ze moze sie scierac ale czy moze to az tak wygladac !! po sciagnieciu obudowy sa widzoczne same wiory!! i nie wiem co z tym zrobic !! Prawdopodobnie jest problem z napinaczem, wymień jak najszybciej rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Ja na twoim miejscu to wcale bym nie odpalał tego silnika jak są już wióry z paska rozrządu bo może się to skończyć tragedią. Zawieź auto do dobrego mechanika na wymiane wszystkich pasków, rolek i napinaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotruś 0 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Myślę podobnie do Kolegów wypowiadających się przede mną. Od siebie bym dodał, żeby mechanik podczas wymiany elementów napędowych układ rozrządu - bardzo dokładnie przyjrzał się ewentualnym luzom wałka pośredniego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się