Piotr Mnich 0 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Witam Jak w temacie po przekręceniu stacyjki brak napięcia na świecach. Gdzie szukac problemu? Przekaźnik świec, czujnik temperatury czy jeszcze coś innego? Odrazu zapytam w którym którym miejscu jest przekaźnik świec. I czy dobre świece założyłem BERU GE101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Po co wymieniałeś świece? Diagnostyka ! Jak temp. silnika w VAG po przekręceniu kluczyka ? Błędy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Mnich 0 Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Wymieniłem bo ciężko palil pozatym jak je wyciągnąłem to miałem oryginalne chyba od nowości. Patrząc na zużycie. Nie mam vag a mam auto com i przy tych mrozach po -20 ciężko kręcił ale zapalal z tym że była chmurka błękitna. A jeśli chodzi o temp. To przy tych mrozach miałem 18 stopni na plus cieczy Zawartość dodana 44 minutes later Dziś rano podłączyłem kompa: Temp: powietrza 3 stopnie paliwa 3 stopnie płynu 3 stopnie i teraz tak odrazu napisze że sprawdzałem próbówka od 6-12V gdyż mój miernik padł musze jeszcze sprawdzić miernikiem bo w sumie świece działaja na 4,4 V ale obstawiam że próbówka powinna choćby lekko zaświecić. Ogólnie kupiłem nowy czunik temp. płynu G62 który wychodzi na to że moge sprzedać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się