Skocz do zawartości

Piotr Mnich

Pasjonat
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotr Mnich

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Marcinkowice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piotr Mnich

0

Reputacja

  1. Chciałbym schemat a nie rozpiske, linki nie działają. Najlepiej z nr kostek
  2. Witam Panowie podrzuci ktoś schemat elektryczny i co jest potrzebne poza hakiem modułem i checiami
  3. Witam Podłącz się problem tkwi w tym że auto po dojechaniu na miejsce (wakacje) 700 km po wjechaniu w miasto zaczęło wyraźnie dymić na biało. Moc jest, płyny nie ubywaja. Zastanawiam się co może być przyczyną i czy wracać na kołach czy załatwiać lawete. Pozdrawiam
  4. Witam Miałem uszkodzoną wiązke 60pinową do czujnika g81 temp paliwa, znalazłem uszkodzenie w okolicy skrzyni i naprawiłem po naprwaie pojawiły się takie błędy. Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc gdzie szukać przyczyny Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-018-CFF.clb Oznaczenie elementu: 03L 906 018 LH HW: 03L 907 309 AD Komponent i/lub wersja: R4 2,0l EDC X25 2076 Kodowanie: 00190012042600080000 Kod serwisu: WSC 01324 020 00200 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018LH 003006 (VW36) ROD: EV_ECM20TDI01103L906018LH_VW36.rod VCID: 7BA0FE7DB360201F243-802E 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 5244 - Czujnik ciśnienia paliwa (G247) P0193 00 [167] - zwarcie z plusem MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 316475 km Data: 2077.14.16 Czas: 00:03:15 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 11.240 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_READY Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1 4820 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego (G62) P0118 00 [039] - sygnał za wysoki Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 316475 km Data: 2077.14.16 Czas: 00:03:15 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 11.260 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 % Temp.płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy: wart.rzeczywista: 27.6 °C Temperatura w układzie chłodzenia: -273.1 °C Temperatura zewnętrzna: 26.0 °C Zużycie paliwa: 0.00 l/h Temperatura paliwa: -40.0 °C Temperatura oleju silnikowego: 28.8 °C 4967 - Czujnik A temperatury paliwa (G81) P0183 00 [039] - przerwa lub zwarcie z plusem Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 316475 km Data: 2077.14.16 Czas: 00:03:15 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 11.260 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Zużycie paliwa: 0.00 l/h Temperatura oleju silnikowego: 28.8 °C Próg ostrzegawczy oleju: 21.800 mm Temperatura sterownika: 22.0 °C Poziom oleju: 57.736 mm Temperatura zewnętrzna: 26.0 °C Temperatura paliwa: -40.0 °C 5305 - Czujnik położenia przepustnicy (G69) P0123 00 [167] - sygnał za wysoki MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 316475 km Data: 2077.14.16 Czas: 00:03:15 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 11.240 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw): 0.0 mg/stroke Nastawnik przepustnicy: wartość wymagana: 100.00 % Nastawnik przepustnicy: wartość rzeczywista: 100.00 % Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 3.9999 Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 51 Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 11 Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 2 Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 0 Nastawnik przepustnicy: wart.rzecz.napięcia nieprzetworzonego: 4907.0 mV Kody gotowości: 0 0 0 0 X prosze o pomoc
  5. Witam Mam problem typu przechodzenia w tryb awaryjny przy przyśpieszaniu i odcina turbo. Kiedyś to robołiem miałem uszkodzony kabel sterujący zaworem n75 pare lat temu. ostatnio sprawadzałem podciśnienia okazało się że idący do turbo jest pęknięty wymieniłem. I wymianiałe tez zawór n18 kupiony w serwisie. Teraz problem się nasilił i praktycznie przy kazdej próbie przyśpieszenia traci moc. Błędy które się pojawiają; Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BLB.clb Oznaczenie elementu SW: 03G 906 016 GN HW: 028 101 211 3 Komponent: R4 2,0L EDC G000SG 9618 Weryfikacja: 12345678 Numer seryjny: Kodowanie: 0000072 Kod serwisu: WSC 66565 257 00032 VCID: 75B4E84599C4766F527-8020 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 16787 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P0403 - 000 - usterka Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2226 /min Moment obrotowy: 184.0 Nm Prędkość: 69.0 km/h Cykl pracy: 8.3 % Napięcie: 14.06 V Ilość powietrza/Obr.: 930.0 mg/suw Cykl pracy: 18.9 % Bity binarnie: 00000000 16792 - Potencjometr recyrkulacji spalin (G212) P0408 - 000 - sygnał za duży Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2142 /min Moment obrotowy: 0.0 Nm Prędkość: 42.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Lambda: -28.0 % Ilość powietrza/Obr.: 295.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 345.0 mg/suw Bity binarnie: 00000000 Kody gotowości: 0 0 0 0 0 egr czyszczony rok temu oraz kolektor ssacy, sladowe ilości nagaru załączam zdjęcia elektroniki egr tj trybów. na czarnym kole z lewej strony widać wyrobiony element metaklowy zatrzymujacy koło oraz plastkowy który się tam sklepał. nie wiem czy to ma znaczenie. odrazu chciałbym zapytać jak sprawdzić odme bo wydaje mi się że wali olejem. Z góry dziękuje za pomoc
  6. Ja z s4 nie miałem żadnych ale z s6 się pojawiły już nawet wytargalem moduł z podłogi ale podmienie go w przyszłym tygodniu. Co może mieć antena wspólnego w samochodzie to i bez anteny pójdzie.
  7. A wracając do problemu? Powiem tak cały czas ten sam telefon przed aktualizacją bez problemu później aktualizacją opro androida problem teraz kolejna aktualizacją poprawiła i łączył się za każdym razem a teraz nagle problem i raz działa raz nie zmieniłem kodowanie i trochę się poprawiło ale dalej ten sam problem.
  8. Witam Mam problem z bluetooth raz się połączy raz nie. Aktualny moduł 8p0 862 335 e Czy wymiana na końcówkę c lub q bądź inny rozwiąże sprawę? I pytanie za 100 punktów czy ktoś się bawił nowszymi modułami obsługującymi streeming audio? Pozdrawiam
  9. Pytanie ja potrzebuje tuleje gdzie idzie śruba mimosrodowa (3) I zgodnie z rysunkiem idzie tam element nr(1) bo tuleje (8) na wahaczu kata pochylu(7) mam wymienione. A ta jedna występuje z całym wahaczem a przynajmniej tak mi powiedziano w serwisie. Dlatego pytam tutaj bo ludzie bardziej ogarnieci
  10. Witam Podczas ustawiania zbieżności tył zapiekla się śruba od zbieżności i zaczęła obracać z tuleja. I tu moje pytanie czy tuleja jest wymienna czy z całym wahaczem się to wymienia?
  11. Ogólnie jest lepiej zapalić, słychać i widać prace po samej lampce oświetlenia wnętrza. ogólnie korzystam z samochodu prywatnego tylko w weekend wiec co do stanu świec na dzień dzisiejszy ciężko stwierdzić bo nie chciałem się pakować w wymiane uszczelki pod deklem poczekam na niższe temperatury. sprawdzałem napięcia bez wyciągania świec na przekaźniku za pomocą kabla zawiniętego na dany pin. jak coś mogę pomóc i wyjaśnić co i jak
  12. Piotr Mnich

    D1S 6000k

    Witam Chciałem zapytać jak się ma sprawa przetwornic przy zmianie żarówek z oryginału 4300k na 6000k. Ogólnie moc obu jest taka sama z tego co patrzyłem. Planuje założyć coś takiego http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6557762567 Ale zastanawiam się nad żywotnością przetwornicy.
  13. Postanowiłem wymienić ten przekaźnik i sądzę że się nie pomyliłem z jego awaria, a może komuś pomogę. Przekaźnik jako taki działał ale dziwne rezystancje wychodziły między zaciskami di 87 31 st i 30 rzędu 7Mohm gdzie w nowym jest góra 004Mohm. Poza tym po sprawdzeniu napięć na wyjściach g1-g4 pojawia się napięcie chwilowe 12,4v a później 2,4v po założeniu nowego przekaznika od razu 4.4v. Jutro test generalny o ile świece przetrwały pojawiające się napięcie 12v.
  14. znalazłem podobny temat i komp nie koniecznie wyświetli błąd. spirala się zaświeci ale na świece nie idzie napięcie bo przekaźnik strzeli ale nie puści. tak więc tak czy tak tam zaglądne i dam znać. jeszcze by się przydał opis pinów na przekaźniku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...