austin225 Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Witam, jak w temacie czy wymieniał ktoś wariator w 1.8t jak zrobić to szybko sprawnie. Rozebrałem już góre mam wałki na wierzchu tylko teraz jak się za to zabrać, wałek trzeba raczej wymontować tylko czy jak go wyjmę to czy poźniej go ustawie na tym łańcuchu tak jak był względem drugiego, jak się zabrać zeby zrobić to aby było dobrze?
WYSKUN Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 wariator w 1.8t?? chyba napinacz jest duzo filmikow na YT jak to zrobic
austin225 Opublikowano 19 Lutego 2017 Autor Opublikowano 19 Lutego 2017 To w 1.8t wariatora nie ma?? Zawartość dodana 45 minutes later Już wiem co się stało tak jak kolega mówi tutaj nie ma wariatora tylko napinacz łańcucha tylko i on jest przyczyną brzęczenia ponieważ pekła dolna część ślizgu dokładnie jakieś 2 centy i odpadła łańcuch nie miał dostatecznego naciągu i brzęczał. Ciekawi mnie tylko czy mogł on przeskoczyć auto nie zgasło tylko zaczeło strasznie brzęczeć pod maską. Czy ktoś wymieniał napinacz i czy jest konieczność wymiany łańcucha ponieważ sam napinacz to nie duży problem tylko łańcuch to już zabawa ? Jaki jest moment dokręcenia panewek na wałku ssącym? Prosiłbym o jakieś wskazówki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się