Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana silnika 1,8 ADR


siwy046

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Padł mi silnik 1,8 adr rozsypał napinacz łańcuszka rozrządu który znalazłem w misce olejowej, panewki na korbowodach. Silnik miał grubo ponad 320tyś i przez poprzednich właścicieli niestety katowany i olej nie był wgl wymieniany tylko dolewany ciągle ponieważ nie było odmy a wiadomo brak odmy wywalanie oleju. A więc do sedna dwa dni temu silnik mi padł wyciągnąłem rozebrałem i nie opłaca się robić. Mam do kupienia silnik AVV.  I teraz moje pytanie.  Czy silnik podejdzie do wiązki zamiast mojego ADR z 95r  czy będzie niestety trzeba inną wiązkę i jak ze skrzynią? Mam skrzynie automatyczną niestety na tą chwile nie mam jej kodu podam w najbliższym czasie. Proszę o jak najlepsze rady co robić. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadna wiazka nie podejdzie AVV to polift inne kostki będą. Skrzynia podejdzie ale radzilbym ją wymienić i tak na manual, kosztuje grosze.

Moja rada kupic ADR i spiąć z manualem. I popraw profil bo nie masz multi tylko tipa.

Edytowane przez uszol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co byś powiedział o samej wymianie panewek na korbowodach jak i wale fizycznie to one mi tylko padły i rozrząd nic więcej a jeździć po silnik po 300km w jedną strone i nie wiadomo czy nie padnie po 100km to tez mi sie za bardzo nie chce a nowe panewki to grosze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro panewki korbowodowe i główne dostały to i wał musiał dostać. Jeśli góra jest ok to szlifuj wał daj panewki nadwymiar i składaj. Też nie głupia opcja kwestia tego ile chcesz przeznaczyć na to pieniążków i ile tym autem pojeździć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wał właśnie nie dostał po d*pie nie ma żadnych wżerów, ryj itp. Cześki które jeździły audi jeździły bez odmy gdzie panewki nie miały smarowania. Pod podporami wału głównie w jednej podporze panewka była całkiem inna. Wszystkie panewki pod podporą były z tak zwanym rowkiem. W 3 podporze był owszem rowek ale w jednej panewce druga była pełna. Góra jak najbardziej jest okej jedynie napinacz łańcuszka też nie wiadomo kiedy był wymieniany ślizg który go napina na dole totalnie sie rozsypał i znalazłem go w misce olejowej. A jakie te panewki 0,25 czy większe? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodź szlif nie jest drogi i tak jak mówisz zrobic szlif. Panewki 0,5mm założę i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...