Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów A4 1.8t BEX


mateozgr

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,
wrzucam do analizy logi auta:
Audi A4
1.8T BEX 190KM
2004 rok

Samochód nie jedzie tak jak powinien, raz jedzie w miarę dobrze a raz traci moc i nie czuć, że pompuje turbina.  Dodatkowo co jakiś czas wyskakuje błąd:
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Multi): System too Lean
P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded

Samochód ma założony świeżo gaz, wymieniony rozrząd, filtr powietrza, olej, świece oraz wyczyszczonę odmę i wymienione uszkodzone kolanko odmy. 

Na logach wydaje mi się, że turbo trzyma tak jak powinno, ale przepływka podaje troche niskie wartości - z tego co wyczytałem na innych prawidłowych logach powinno byk do 160 g/s.
Prośba żebyście rzucili okiem i podpowiedzieli gdzie szukać przyczyny, bo nie chce kupować przepływki w ciemno.

Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-118_115_0SwJdQb.html
Grupy 031, 032, 033: http://vaglog.com/log-033_032_031_0xgAXDK.html
Grupy 002, 003, 020: http://vaglog.com/log-002_003_020_Swr83C.html

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka troche zaniża, na pb też wywalało błąd też ubogiej mieszanki czy tylko na lpg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece wymienione na NGK PFR6Q,  cewek nie wymieniałem.

Trudno powiedzieć, ale wydaje mi się ze ten błąd jest na lpg. Ale również pojawia się błąd 16804 (Bank1, system katalizatora zbyt niska wydajnosc) bez znaczenia czy lpg czy bp.

Ale najciekawsze jest to ze po zrobienia logów na lpg nie występuje zjawisko wyprzedzania zaplonu w przeciwieństwie do bp, kanał 020.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze nie cofa zaplonow na lpg to zupelnie normalne i wynika z tego ze lpg jest bardziej odporne na spalanie stukowe. Jesli blad pojawia sie tylko na lpg to znaczy ze instalacja do regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok tylko czemu auto nie jedzie, bynajmniej tego nie czuję, wcześniej miałem a4 b5 porobiana na 194km i jest spora różnica w przyspieszeniu. Czy coś robić z tym zaplonem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak lapie blad mieszanki to wchodzi w tryb awaryjny, no chyba ze normalnie tez nie jedzie, w sumie w serii to nie bedzie jechac jakos niewiadomo jak. Jak masz blad kata to go wywal moze przytkany, potem logi zrob, jak przeplyw sie nie poprawi to przeplywke wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwie chciałem od tego zacząć, ogółem  po ostrej jeździe nie ma objawu bardzo czerwonej turbiny jedynie lekko zaczerwieniona. Ogóle chciałem podszykowac auto pod program, wiec liczę na waszą pomoc

Zawartość dodana 16 minutes later

Najpierw podjadę do gazownika, jeżeli dużo się nie zmieni to wywale kata i zobaczymy co będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaje logi na bp grup 033 032 031

http://vaglog.com/log-033_032_031_550DqS.html

A tutaj same logi robione na lpg

http://vaglog.com/log-115_z0PD56.html

http://vaglog.com/log-031_032_pFQZSx.html

http://vaglog.com/log-003_020_Y6AHc.html

http://vaglog.com/log-002_ZbiAH.html

http://vaglog.com/log-015_016_033_ptZUU.html

Jeżeli jest możliwość proszę o analizę tych logów może coś z tego wywnioskujecie.

Edytowane przez mateozgr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic ciekawego więcej nie widać, gaz jest do regulacji, musi Ci to na drodze wystroić najlepiej na podstawie wskazań z vaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, ogółem sprawa wygląda nastepujaco. 

Po wizycie u gazownika została zmieniona mapa gazu, ponieważ była uboga mieszanka z czego również wyskakiwał błąd 17536. Samochód w końcu zaczął jeździć, nie wiem czy jest taka moc jak w serii ale napewno jest znaczna poprawa.

Teraz jest problem z dwoma błędami które wyskoczyły po ponad 200 km po szybkiej jeździe autostradą. Błąd 17511 grzałka 1 sondy oraz 16804 niska sprawność katalizatora.

W najbliższym czasie sprawdzę rezystancje 1 sondy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...