Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Nie grają niskotonowe po wymianie - rozwiązanie


MRoger

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc bo jestem nieco zielony ... :confused4:

Mam radio concert, które kupiłem ponieważ w aucie radia nie było. Okazało się że nie mam instalacji do tylnego wzmaka mimo że w tylnich dzwiach mam oryginalne głośniki. Grał tylko przód.

Zepsuł mi się przedni głośnik więc postanowiłem kupić komplet głośników.

http://www.allegro.pl/item522807461_alpine_spe_13cs_nowe_promocja_dobrego_brzmienia.html

Bez specjalnych wymagań, tak żeby grało. Niestety po podłączeniu na jedne drzwi głośniki grają bardzo cicho o ile tweeter coś tak gra ale też cichutko to średni się w ogóle nie rusza ... a jak wezmę znacznie głośniej to zaczyna pierdzieć. Nawet kiedy wezmę balans na tą stronę to słychać je podobnie jak oryginalne ;( basu zero absolutne tak jakby coś było nie tak.

Poprzednie głośniki grały bardzo ładnie numer dolnych to 8d0 035 4111 A zamieniłem na te wyżej i lipa ... nic nie gra :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Próbowałem przez zwrotnice i bezpośrednio i to samo. Jestem ciemny, nie mam pojęcia co robić pomóżcie please.

Tweetery grają bardzo ładnie wysokimi ale te niskotonowe nie grają prawie w ogóle .. jakieś tam ciche szepty dobiegają.

Poooooomooooocyyyyy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a podlanczales glosniki do istniejacej instalacji? tzn. tweetery w miejsce tweeterow i midy w miejsce midow? a gdzie zwrotnice wpinales? pytam ze wzgledu na to iz w audi z racji tego ze masz osobno gwizdki i midy to jest rozdzial sygnalu. nie jestem pewny czy na zwrotniocy czy nie. najlatwiej sprawdzisz glosniki ciagnac przewod bezposrednio od radia do twojej zwrotnicy i z niej na twoje glosniki. jesli zagra ok to znaczy ze wpinales sie w zle miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki .. już myślałem że nikt nie zechce mi pomóc ...