Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ładowanie dziwne objawy


pawulons

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie

Szukam odpowiedzi  w temacie ładowania w swoim aucie

Pacjent AUDI A4B5 1.8ADR alternator Valeo 90A

Opis

Sprawa wygląda następująco

Odpalam rano auto ładowanie jest 14,4V włączam światła  ładowanie 14,2V no i w drogę do pracy około 25 km no i wszystko ok tak jest przez całą drogę.

na drugi dzień też tak samo ale np trzeciego dnia odpalam auto ładowanie 14V włączam światła 13,8V i np jak dojeżdżam już do roboty mam ładowanie 13,5V

 

Kupiłem drugi alternator no i przez kilka dni było 14,4v a potem ta sama historia

W jednym altku wymieniłem regulator oraz pierścienie ślizgowe na nowe ładowanie  zamontowałem odpaliłem auto zmierzyłem napięcie na alternatorze 14,67V  włączyłem światła i tylną szybę  na klemach było 14,2V no to myślę ok wszystko gra ale po rozgrzaniu auta spadlo do 14,2v na alternatorze  a na klemach 14V po włączeniu świateł  i grzania szyby 13,5V

podmieniłem aku na nowy też 14V   oraz pod obciążeniem 13,5V

 

Coś ktoś może wie czemu tak się dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jack3631 napisał:

Aku masz dobre ???

Napisał kolega w opisie że podmieniał aku na nowy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczyściłem jeszcze klemy i połączenie masy z budą jest lekka poprawa ale z tego co doczytałem na różnych forach to po rozgrzaniu regulatory tak mają że spada ładowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, pawulons napisał:

Przeczyściłem jeszcze klemy i połączenie masy z budą jest lekka poprawa ale z tego co doczytałem na różnych forach to po rozgrzaniu regulatory tak mają że spada ładowanie

Na razie jeździj tak, jeśli nie ma tragedii (brak ładowania) czy coś, to jeździj i obserwuj od czasu do czasu ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekopałem sporo w necie i wygląda na to że jest ok bo regulatory po rozgrzaniu obniżają napięcie właśnie.

na forum renault też pisali że   jest 13,5V  tu na filmie jest to pokazane.

 

Np jak ładowanie mam 13,8V i dłużej jadę i zgaszę silnik napięcie na aku pokazuje 13,5V to wygląda jak by aku było normalnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...