Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX - błędy silnika, check


JeJu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z następującymi błędami szczególnie check - lambda. Silnik 1.8T BEX + nowa instalacja LPG: Zdjęcie komponentów instalacji lpg

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
            P0130 - 008 - Implausible Signal
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
            P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
            P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded
16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.
            P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Kiedyś jeszcze wyskoczył mi błąd przeładowanie turbiny, w miedzyczasie pojechałem do gazownika po 1k km od założenia instalacji na ewentualne poprawki i powiedziałem mu ze wylatuje check pokazał mi mape gazu i powiedział ze się idealnie pokrywa z benzyną. W sumie nie widze różnicy w jezdzie na lpg i na benzynie. Do tego powiedziałem mu o tym błędzie z przeładowaniem turbo i o możliwej nieszczelności dolotu w takim wypadku to powiedział ze to moze byc przyczyną tego checka. Posprawdzałem wszysystkie wężyki okazało się ze zsunął się jeden wężyk gdzieś z tyłu silnika, poprawiłem to i błąd turbo juz nie powrócił. Sprawdziłem DV - jest szczelna, zaworek odmy - szczelny. Samochód dobrze przyspiesza w pełnym zakresie obrotów. Nie wiem co tu jeszcze pogrzebać żeby pozbyć się tych błędów.  

Odnośnie błędu 16891 nie wiedziałem co zrobić to wyczyściłem przepustnice i zrobiłem adaptacje vagiem ale nic się nie zmieniło. Dodam tylko że na zimnym silniku po nocy, po odpaleniu kiedy załączone jest ssanie obroty 1200 czuć takie mikro drgania nierównomierne ale podobno 1.8t tak mają :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to jest odpowiedź 

1 godzinę temu, JeJu napisał:

nowa instalacja LPG: Zdjęcie komponentów instalacji lpg

skoro na PB miałeś wszystko ok i nie było checka, to LPG jest źle wyregulowane. To, że mapa benzyny pokrywa się z lpg to według mnie świadczy o autokalibracji, a nie o dobrym wyregulowaniu LPG, sam miałem za ubogo i dopiero jak Galetto wyregulował mi LPG pod obroty, a nie ustawił autokalibrację to błędu nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dam im jeszcze jedną szanse na wyregulowanie tego... chyba najbardziej polecany zakład na śląsku mam nadzieje ze podołają :) orientujesz się ile KM idzie wyciągnąć na tej instalacji? bo myślałem żeby w przyszłości zrobić program na jakies 240KM max. 

a co z tym błędem?  16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, JeJu napisał:

a co z tym błędem?  16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.

Wyczyściłeś przepustnice, adaptowałeś, wtyczki dobrze siedzą, to sprawdź jeszcze szczelność dolotu, ale jeśli to nie będzie dolot to ja stawiam na LPG. Usuń może błędy i pojeździj na PB może nie wrócą ? Możesz też poprosić o pomoc Łukasz13, on tutaj nieźle diagnostykę ogarnia.

3 godziny temu, JeJu napisał:

ile KM idzie wyciągnąć na tej instalacji? bo myślałem żeby w przyszłości zrobić program na jakies 240KM max. 

 

240 nie udźwignie, reduktor jest do 250, a zawsze trzeba brać poprawkę na montaż i podłączenie. Jakie masz wtryski ? Niebieskie hana? One też 230 pewnie udźwigną max. 

 

Edytowane przez donalex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...