19radzio86 0 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Witam, Czy ktoś może wstawić jakąś instrukcje jak wyciągnąć DPFa z a4 b7 ? krok po kroku ... siedzi w takim miejscu że tylko kątówką się do niego dobrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karasik2 30 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Samemu chyba ciężko do tego konieczny program bo co z tego jak wyrzucisz samą puchę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19radzio86 0 Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 chce go tylko wyciągnąć i wyczyścić sam demontaż ... jak z której strony się do niego dobrać ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) W 16v wychodzi górą W 8V wyciągam dołem ze względu na kolektor ssący i budowę chłodnicy spalin Napewno ciężko będzie ci odkręcić rure od dpfu więc wyciągnij Dpf razem z rurą - zazwyczaj potrafią się te szpilki urywać. Dla wygody odkrecam półoś od skrzyni wtedy jest więcej miejsca. Edytowane 21 Marca 2017 przez SotoM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 2 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 (edytowane) 19radzio86 udalo Ci sie wymontowac DPF? Ja mam juz nowy DPF i musze go wymienic. Mam odkrecony kolektor ssacy oraz wyjeta turbine (poszła na reklamacje) wiec dojscie fajne tylko wydaje mi sie ze nie dam rady odkrecic tyłu DPF z lewarka wg mnie to nie wykonalne bez podnosnika.. Mam racje? Edytowane 24 Marca 2017 przez Użytkownik007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 wykonalne najwyzej pourywasz szpilki... nasadka 12mm,łamaniec/kardan ,2x przedłuzka troche siły i bedzie - co robisz ze starym DPF - bardziej mi zalezy na pustej puszce...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19radzio86 0 Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 ja wcześniej już górę rozebrałem od razu turbinę do regeneracji dam ... ale dpf siedzi ... problem z dolnym mocowaniem ... nakrętki się zaokrąglają ... zapuszczam penetrantem i czekam ... nie pójdzie to trzeba będzie ciąć ... ja mam kanał więc tyle wygodniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 2 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 (edytowane) 37 minut temu, SotoM napisał: wykonalne najwyzej pourywasz szpilki... nasadka 12mm,łamaniec/kardan ,2x przedłuzka troche siły i bedzie - co robisz ze starym DPF - bardziej mi zalezy na pustej puszce...? A to bedzie trzeba spróbować. Ze starym jeszcze nie wiem na skupie daja 540zl bo pytalem Edytowane 24 Marca 2017 przez Użytkownik007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19radzio86 0 Opublikowano 25 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 szpilki nie wytrzymały trudno ... sondę wyciągacie do płukania czy można ją zostawić ? powiem szczerze że dość mocno się "zespawała" i mam dylemat czy uszkodzę ją podczas płukania różnymi specyfikami czy urwę ją przy próbie demontażu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 2 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Sonde idzie odkrecic, tylko załóż dobry nie wyrobiony kluch 17, ja dzisiaj odkręciłem. Przed tym dzień wcześniej 2 razy psikalem ja WD40. Zaprzyj dpf aby byl sztywny przy odkrecaniu i sie nie poddawał, ja wsadzilem kawałek łaty drewnianej miedzy dpf a blache nadkola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 2 Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Małe sprostowanie, to o czym pisalem to jakiś czujnik natomiast sonda lambda jest na klucz 22 i jest u samej góry- dodatkowo trzeba ja wypiąć z kostki pod zbiornikiem płynu chłodzącego inaczej ukręcą sie kable (obracają się razem z sonda przy odkręcaniu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się