Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

[ALL] Halogeny

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi:

Teraz mi się przypomniało, dzisiaj u nas jest mała mgła i podjezdzam pod sklep a jakiś kolo mnie się pyta czy to ja jestem kierowca tego audi, no to mówie, ze tak a on mi mówi, ze jazda na halogenach jest zakazana w zabydowaniu a nawet na trasie, mozna ich tylko uzywać na zakrętach czy łukach :shocked:

Zapytałem go czy sienaćpał albo coś? a on mówi ze nie ma zwyczaju ćpać jak juz to pić ale dzisiaj nie pił tylko zmarzł :rolleyes:

Tak więc powiedzcie mi jak to jest z tymi halogenami, mam na myśli tylko halogeny bez przeciwmgielnego z tyłu.

Jak dla mnie to koleś coś namotał albo naprawde przemarzł :polew:

Opublikowano

Zmarzł :)

Przeciwmgielne przednie można używać przy mgle zawsze albo bez mbły na drodze krętej.

Przeciwmgielne tylne przy widoczności poniżej 50m wolno używać.

Opublikowano

Zmarzł :)

Przeciwmgielne przednie można używać przy mgle zawsze albo bez mbły na drodze krętej.

Przeciwmgielne tylne przy widoczności poniżej 50m wolno używać.

nawet w deszczu można,ale w obszarze zabudowanym nie zabardzo
Opublikowano

w obszarze zabudowanym nie zabardzo

Art 30 PoRD