Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z 1,6 ANA


GracjanSiwak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Mam problem z silnikiem taki, iż w lato silnik traci moc. Często zdarza się, że po dodaniu gazu silnik reaguje w sposób jakby stracił powietrze lub paliwo. Wymieniona pompa paliwowa, przepływomierz, przepustnica, czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Ciągle powtarzają się następujące błędy:

16825 EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 

17549 Shareware Version. To Decode all DTCs P1141 - 35 - 10

16486 Shareware Version To Decode All P0102 - 35 - 10

17831 Shareware Version To Decode All DTCs P1423 - 35 - 10

16684 Shareware Version. To Decode All DTCs  P0300 - 35 - 100 Please Register/Activate Intermitten

16804 Shareware Version. To Decode All DTCs P0420 - 35 - 00 Please Register/Activate

 

Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zapalonym silniku, jak bedzie syczec ze zbiornika to masz zapchany filtr weglowy, pojezdzij tak troche i bedziesz widzial czy pomaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A trn filtr weglowy to gdzie sie znajduje? Ale jesli nawet to czy objawy noglyby nasilac sie gdy jest goraco na dworze?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkrecilem korek i faktycznie slychac delikatne syczenie. Po dodawaniu gazu lepiej sie zachowuje.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, GracjanSiwak napisał:

Odkrecilem korek i faktycznie slychac delikatne syczenie. Po dodawaniu gazu lepiej sie zachowuje.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

To będzie do wymiany filtr węglowy, on wygląda tak : 

https://www.google.pl/search?q=filtr+węglowy+audi+a4+b5&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiWlYuN44XTAhWhJJoKHXrWCKgQ_AUIBigB&biw=1366&bih=638#imgrc=CbtAJxZnRncYjM:

Znajduje się na filtrze powietrza, jak widać na załączonym obrazku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektrozawor filtra weglowego to wiem ze tam jest. Tylko nie wiem gdzie jest caly ten filtr weglowy

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, GracjanSiwak napisał:

Elektrozawor filtra weglowego to wiem ze tam jest. Tylko nie wiem gdzie jest caly ten filtr weglowy

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

To jest właśnie to, to on jest odpowiedzialny za syczenie, miałem to samo i jeździłem jakiś czas bez korka paliwa. jak ten zawór jest zepsuty to zasysa powietrze do baku jak zakręcisz korek to auto się dławi a czasami nawet zgaśnie. Ja wymieniłem taki zawór i mam z głowy ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest jak goraco na dworze to traci moc a jeszcze jak wlacze klime to juz wogule masakra jakby silnik z malucha byl pod maska

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, GracjanSiwak napisał:

U mnie jest jak goraco na dworze to traci moc a jeszcze jak wlacze klime to juz wogule masakra jakby silnik z malucha byl pod maska

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

Każde auto tak ma, jak jest za gorąco to traci moc :D moim 1.8 to w nocy jak jest zimne, wilgotne powietrze to ma 20 koni więcej :D śmiga tak że nie powiedziałbym że to wolnossący ale jak jest gorąco to z kolei też czasami jest to odczucie jakby tam siedział silnik z "malucha" :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak zlokalizowac ten filtr

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Zawartość dodana 1 minute later

Zastanawia mnie jeszcze blad 17549 shareware version. To drcode All DTCs P1141 - 35 - 10

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkrecasz prawe przednie kolo, sciagasz nadkole i masz filtr,

jak chcesz sie dowiedziec jaki masz typ to na dole kolo progu musi wychodzic wezyk z prawego przedniego nadkola, bo jest wersja z wezykiem i bez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, kamczatka131 napisał:

odkrecasz prawe przednie kolo, sciagasz nadkole i masz filtr,

jak chcesz sie dowiedziec jaki masz typ to na dole kolo progu musi wychodzic wezyk z prawego przedniego nadkola, bo jest wersja z wezykiem i bez

Kolego, proszę wyjaśnij co mam tu wymienić? Cały zawór? Czy tylko filtr? Jak to się odbywa? Mam ten sam problem w aucie żony. Będę wdzięczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, krzysztof-kosior1 napisał:

Kolego, proszę wyjaśnij co mam tu wymienić? Cały zawór? Czy tylko filtr? Jak to się odbywa? Mam ten sam problem w aucie żony. Będę wdzięczny :)

najlepiej wymienic dwie rzeczy, ale zazwyczaj filtr sie tylko wymienia i wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...