Skocz do zawartości

krzysztof-kosior1

Pasjonat
  • Postów

    135
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysztof-kosior1

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Długie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.6 i
  • Kod silnika
    ANA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

665 wyświetleń profilu

Osiągnięcia krzysztof-kosior1

3

Reputacja

  1. Mam do sprzedania wymieniony z powodu porannego grzechotania napinacz do 2.4 V6 BDV, oraz komplet nowych ślizgów do napinaczy (w tymn do 1,8T) [email protected]
  2. "To ile wynosi to ciśnienie na ciepłym? zimny silnik: wolne obroty -3,8 bara, 2000obr - 4,5 bara ciepły silnik: wolne obr - 3,4 , 2000 obr - 4,2" to chyba źle wykonane pomiary. U mnie na zimnym ponad 5 bar w każdym zakresie. na ciepłym (90*) przy 2tys 2.5bara (od 2 jest ok). Do ponad 4 przy 3tys...
  3. a jakie są objawy, że napinacz się kończy...? Bo ja nie rozumiem... myślałem, że wiem już w tym temacie wszystko :|
  4. " Jakiej firmy polecacie części, bo ostatnio napinacz AUTOLOG wytrzymał 17 tyś. :/ ?? " Moj autolog smiga już dużo i działa ok. łańcuch mam swaga.
  5. kolego... masz rację. Mój błąd. Sprężynka jest tam gdzie zaznaczyłeś Czeski błąd
  6. Kolego, dużo mi pomogłeś w swoich poprzednich postach. Ponieważ miałem tę samą przypadłość. Ale tym razem trochę się zawiodłem na Twojej wypowiedzi. Teraz wiem, że powodem zawieszenia fazatora była sprężynka pod cewką. źle osadzona blokuje delikatną cewkę. A ciężko ją idealnie osadzić kiedy fazator jest zamontowany. Szkoda ze usunąłeś błąd i wywaliłeś wtyczkę. Można było wymienić sprężynkę. Ale to jest moje zdanie.
  7. krzysztof-kosior1

    Brakuje mocy.

    Nagraj filmik przyśpieszania, ja też Ci nagram i sobie porównasz.
  8. Kolego, potrzymaj mi piwo... Tutaj masz opis tych testów. http://workshop-manuals.com/audi/a3_mk1/power_unit/4-cylinder_1.8_ltr._5-valve_turbocharged_engine_(154-165_kw)_mechanics/engine_cylinder_head_valve_gear/checking_variable_valve_timing_vehicles_with_engine_code_amk_bam/checking_inlet_camshaft_control_valve_1_n205/ http://forums.ross-tech.com/showthread.php?3559-P0011-p0012 Wszystkie 3 linku oczytaj dokładnie. Ps. sprawdź slizgi. Jeżeli sa wytarte to ja mam komplet (dwa) niby oryginalne. Kupiłem bo myślałem, że u mnie są wytarte a nie były. Kupiłem ale zgubiłem paragon i nie mogłem oddać do sklepu. Dałem 180pln za 2. Sprzedam za 100.
  9. Z tymi nastawami poczytaj, chodzi o to aby zrobić test systemów. Nie pamiętam kanałów itp. Piszą na forum o tym. Powiązane bedzie z tematem "test wyjść vag napinacz cewka". Zamiast otwierać miskę bez sensu sprawdz cisnienie oleju. 90stopni silnik, ile bar na wolnych a ile powyżej 2500obr.
  10. 1. Test wyjść w wagu. Napinacz bedzie tykać (cewka). Ale przed tym musisz zrobić nastawy. było opisane na forum. Szukaj fazy: "test wyjść vag napinacz cewka" 2. Czy dasz rade? Ja dałem radę z pomocą szwagra ale jest mechanikiem. Jak miałeś doświadczenie z wyciąganiem wałków to tak. Przygotuj: blokadę rozrządu. Nowe simeringi na wałki. Uszczelki. Victor reinz.
  11. 1250 pln - continental w tym: pasek, rolka, tlumik drgan, pompa wody
×
×
  • Dodaj nową pozycję...