DaSe 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Witam, mam problem z odpalaniem ciepłego silnika 2.0 tdi BLB. Mianowicie zimny pali od razu a ciepły potrzebuje trochę pokręcić żeby odpalił. Czytałem że jest to dość częsty problem jednak w żadnym temacie nie doczytałem konkretnej odpowiedzi co do tej sprawy. Zna ktoś może przyczynę takiej sytuacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 ochrona dwumasa.Ten typ tak ma i jak chcesz cos zmienic to korekta mapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaSe 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Ochrona dwumasa? I to faktycznie działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Wydechowy wałek rozrządu trzeba machnąć w którąś stronę i testować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Ja u siebie miałem taki objaw że na ciepłym własnie gorzej kręcił i u mnie za to był odpowiedzialny czujnik położenia wałka rozrządu i po wymianie pali na widok kluczyka od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaSe 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Jak sprawdzić czy to ten czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Dnia 16.04.2017 o 15:22, DaSe napisał: Jak sprawdzić czy to ten czujnik? Jeżeli miał byś uszkodzony czujnik to powinien komputer po podłaczeniu pod VCDS wypluć bład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia 16.04.2017 o 00:02, xXPiotrekXx19 napisał: Jeżeli miał byś uszkodzony czujnik to powinien komputer po podłaczeniu pod VCDS wypluć bład A u ciebie był błąd że go wymieniles lub wymienił ci go ktoś Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez SotoM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 29 minut temu, SotoM napisał: A u ciebie był błąd że go wymieniles lub wymienił ci go ktoś tak u mnie wystepował bład po podłączeniu VCDS i oczywiście silnik długo kręcił na ciepłym silniku ale po wymianie czujnika wszstko wruciło do normy czyli pali na dotyk a i błedów brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielMod 266 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) W BLS co prawda 8 zaworów a nie 16 z a3 mojego kolegi po wymianie rozrządu zaczął gorzej palić na ciepłym. Wcześniej rozrząd był sporo na + więc korekcja podczas wymiany bliżej zera. Wtedy zaczęły się problemy.. Dopiero ustawienie tak jak było wcześniej rozwiązało problem opalania. Ciężko powiedzieć dlaczego u niego tak jest. Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez danielstol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistrzugt 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Mam to samo u siebie, tylko u mnie chyba rozrusznik nie daje okreslonych obrotow i dlatego trzeba dlugo krecic. Na zimnym jest ok. Podobno pomaga zmiana dawki startowej paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się