Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AVJ - Brak mocy, logi


inzKornel

Rekomendowane odpowiedzi

jw. to turbo nie pompuje to już stara lepiej bujała. przepływka DUŻO DUŻO gorzej niż stara, stąd mieszanka uboga.  zrób to szybko bo powypalasz zawory, bo jesteś znacznie poza regulacją lambdy.  na moje oko przy składaniu tych rzeczy (turbo i przepływki) ktoś dobrze coś popitolił.
Przy takich wartościach turbo i przepływu powietrza nie ma co przypuszczać że nie będzie stukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, zwonko napisał:

jw. to turbo nie pompuje to już stara lepiej bujała. przepływka DUŻO DUŻO gorzej niż stara, stąd mieszanka uboga.  zrób to szybko bo powypalasz zawory, bo jesteś znacznie poza regulacją lambdy.  na moje oko przy składaniu tych rzeczy (turbo i przepływki) ktoś dobrze coś popitolił.
Przy takich wartościach turbo i przepływu powietrza nie ma co przypuszczać że nie będzie stukać.

Możliwe, że coś spartolil przy wkładaniu turbo. Podejrzewam, ze gdybym zapytał się o tabliczke mnożenia to by mi nie powiedział. Taki fachura.

Przeplywke wkladalem sam. Co mozna tam spartolic? odkrecasz stara, wkrecasz nowa i po sprawie. Chociaz jak znam siebie to i przy takim czymś mogłem coś zje**ć... 

Jeśli to coś pomoże, to mogę dodać, że po tych wszystkich zmianach pojawiły mi się problemy z obrotami. Bardzo wolno spadają i jak wcisne sprzeglo to przez chwile obroty wisza a potem dopiero spadaja. Przy zmianie biegu na chwile podnosza sie o jakies 200 i potem w dol... Nie wiem czy to coś pomoże ale może przybliży diagnoze... 

Jeszcze przy robieniu logow mialem takie dziwne zawiechy. Pedal w podlodze a na chwile obroty potrafily sie zatrzymac na 4k. na ok sekunde... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że niepotrzebnie wymieniałeś turbinę i tę przepływkę :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś coś źle podpiął, nie podpiął, zrobił jakąś szczeline, źle skręcił etc. 
 

33 minuty temu, witold2452 napisał:

Myślę, że niepotrzebnie wymieniałeś turbinę i tę przepływkę :mellow:

W sumie na tamtym dało się jeździć na tym to strach nawet myśleć o jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbine wymienilbym tak czy inaczej bo tak swiszczala jak cholera...

Przeplywka uzywka ~100pln wiec majatku nie stracilem.

Teraz maly update.

Wkurzylem sie i poszedlem na szybko jeszcze raz wyjac i wlozyc przeplywke, przy okazji aplikujac pol puszki spraju do czyszczenia hamulcow...

I zgadnijcie jaki efekt...

Audi ożyło! Nie wiem czy to już seria ale w końcu czuć ten moment załączenia turbiny, no i w końcu się odpycha. 100km/h po chwili 140km/h bez problemu. Sprawdze jeszcze te obroty na dniach. 

Oczywiście szczelność też sprawdzę i logi wpadną jak wrócę do "siebie" gdzie mam kompa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trzeba było zrobić logi przy testach. Spreyem potraktowałeś przepływkę tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, zwonko napisał:

To trzeba było zrobić logi przy testach. Spreyem potraktowałeś przepływkę tak?

Nie mam kompa chwilowo wlasnie... Chyba ze vcds pojdzie na win10 a ja całe życie żyłem w błędzie i kobicie lapka podbieram... 

Jeśli tak to :facepalm: Aż sprawdzę jutro.

Preparatem do czyszczenia hamulcow, to potraktowałem, tak gdzieś wyczytałem i na yt gościu tak czyścił. 

Edytowane przez inzKornel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...