Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Dymi na zimnym na niebiesko


marcin120383

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie po odpaleniu auta na zimnym puszcza bąki niebieskiego dymu była regenerowana turbina (zapieczona geometria ) i po wyjęcu turbiny tak się zaczęło po przejechaniu kilometra dym ustaje 

wymieniłem już świece żarowe ale dalej to samo odma odłączona do butelki i coś tam pluje olejem  EGR wyczyszczony i cały dolot też 

po zdjęciu węża tego dolnego od turbo był tam olej nie wiem czy powinien tam byc czy nie to jest kluczowe jak nie powinno byc to znakiem tego turbina puszcza jeżeli źle myślę to proszę o odpowiedź 

dodam jeszcze że ojeju też ubywa bo po wymianie zrobiłem około 1500 km i ze stanu prawie max zrobiło się na połowie stanu 

proszę o pomoc bo nie wiem czy atakowac tych speców od turbiny bo kosztowało mnie to 1500 zł 

auto moc odzyskało ale dymi na zimnym dramat 

mnie zastanawia czy na dole turbiny powinien byc olej 

pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam a więc tak dziś po dwóch tygodniach jak ostatnio czyściłem cały dolot z ojeju 

odpinam wąż od IC a tam znów około 100 ml oleju wyleciało :facepalm:

odpinam wąż o turbo ten dolny i tam też olej nie tyle co przy IC ale też parę kropel poleciało 

i jaka diagnoza turbo puszcza dodam tylko że odma cały czas odłączona do butelki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to co za element jest to pod turbiną i ten gruby wąż od turo jest połączony z tym elementem króćcem a on jest trochę spocony 

IMG_20170422_160236.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pulsation damper - 8E0129955 - w ETCE jako tłumik, potocznie rezonator ciśnienia / tłumik powietrza itd :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, kamil-vag napisał:

Pulsation damper - 8E0129955 - w ETCE jako tłumik, potocznie rezonator ciśnienia / tłumik powietrza itd :P

A dlaczego jest mokry może być przyczynom moich problemów :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin siłą rzeczy, jak turbo popuszcza to element z tej układanki jest zaolejony... 

Bez tytułu.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak turbo padło leje już na całego dymu za mną że ho ho 

sam wyciągam turbinę i teraz pytanie czy po takim zabiegu też trzeba zdjąć kolektor wydechowy czy nie muszę 

bo dolot wiadomo że do czyszczenia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...