Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepływomierz do wymiany ?? czy jakaś inna przyczyna. Błąd 16486


greego

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w dniu dzisiejszym pojawił mi się błąd ESP na zegarach. Szybkie podłączenie komputera wskazało: 18265 a w silniku dodatkowo 16486. Na forum poszukałem, że może być to wina padającego przepływomierza :(. Na szybko zrobiłem logi na kanałach 2/33/115 ( 3 bieg ) ale przyznam się szczerze, że za bardzo nic z tego nie rozumiem :) Czy ktoś z was może mi podpowiedzieć , co jest przyczyną ?? Czy faktycznie przepływomierz do wymiany ?? czy coś innego szlag trafia ??

18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-00 - -

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded

 

http://vaglog.pl/log-002_033_115_ZN53DA7.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po logach widzę , że wszystko jest ok, jeśli masz silnik BFB to przepływ masz dobry, troszkę zaniża o jakieś 5g, ale jest w normie, korekty lambda w dobrym przedziale, turbo tylko troszkę późno wstaje, jednak nie jest złe. Błędy wywalia ci zaraz po skasowaniu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywala zaraz po skasowaniu niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro wzuce dodatkowr logi. z podlaczona i odlaczona przeplywka. co ciekawe jak jechalem do kina to esp sie nie zaswiecilo ani razu to samo z powrotem. gubie sie juz poprostu z tym o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Zrobiłem dodatkowe logi ( zapomniałem przełączyć na PB ) więc oba są z LPG.

1 - podpięta przepływka

http://vaglog.pl/log-002_033_115_tO59X8.html

2 - odpięta przepływka

http://vaglog.pl/log-002_033_115_0CKf59h.html

Powiem szczerze, że jak porównuję z innymi logami to u mnie chyba to kiepsko wygląda. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi masz prawidłowe dla zdrowego silnika, przepływ masz delikatnie zanizony o jakieś 5g, korekty lambda i turbo ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co robić dalej ?? Gdzie szukać problemu ??

W takim razie przepływka ok , turbo ok ... to jakaś nieszczelność czy coś ?? ze wywala ten błąd ??

Zawór N75 ?? Filtr powietrza ?? - a może ten błąd się objawiać tym że już pora wymiany filtru powietrza ?? robię to w interwałach czasowych  10000km / 1 rok. I już jest pora na wymianę olejów, filtrów... itp.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi są w miare ok jak pisał kolega wyżej, problem pewnie bardziej elektryczny, czyli wtyczka przepływki, wiązka lub sama przepływka, można w sumie poczekać aż całkiem padnie albo będzie dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...