Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kontrolka ciśnienia oleju


dzej audi a4 b6 1.8t lpg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam problem z Audi a4 b6 1.8t lpg 2002r silnik BFB. Od jakiegoś czasu zapala się kontrolka na wyświetlaczu ciśnienia oleju (oldruck). Po czym gaśnie i znów się zapala. Wymieniłem już czujnik cisnienia, wyczyściłem miskę i smok, zmieniłem olej na mobil super 3000 5w30 po czym wlałem motodoktora, aby zagęścić olej, ale problem dalej jest ten sam.  Ciśnienie było sprawdzone zegarem mechanicznym i ma dobre parametry. Brakuje mi już pomysłów co go może boleć.

Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzyłeś ciśnienie silnika (sprężanie) czy oleju? W momencie sprawdzania kontrolka się paliła czy nie?

Edytowane przez JawoR36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten motodoktor to tak dla polepszenia sytuacji ? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, JawoR36 napisał:

Mierzyłeś ciśnienie silnika (sprężanie) czy oleju? W momencie sprawdzania kontrolka się paliła czy nie?

Ciśnienie oleju było mierzone. a kontrolka nie świeciła, ciężko trafić żeby zmierzyć jak świeci.

raz się zapala już po 5km i gaśnie po dwóch trzech sygnałach a czasami mogę jeździć po 20km i nic się nie dzieje :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, k232 napisał:

Ten motodoktor to tak dla polepszenia sytuacji ? :facepalm:

Pewno mechanior mu polecił :grin: Tak jak mój, żeby przejść z 5W30 na 10W40, bo niby za rzadki i przez to problem z ciśnieniem. Wyszło na przytkanego smoka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, JawoR36 napisał:

Pewno mechanior mu polecił :grin: Tak jak mój, żeby przejść z 5W30 na 10W40, bo niby za rzadki i przez to problem z ciśnieniem. Wyszło na przytkanego smoka.

Smok był czyszczony i nic to nie dało!!! Trzeba chytac się wszystkiego po koleji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, JawoR36 napisał:

Pewno mechanior mu polecił :grin: Tak jak mój, żeby przejść z 5W30 na 10W40, bo niby za rzadki i przez to problem z ciśnieniem. Wyszło na przytkanego smoka.

Smok był czyszczony i nic to nie dało!!! Trzeba chytac się wszystkiego po koleji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz jeszcze raz ciśnienie oleju. Powinno się mierzyć od zimnego silnika i czekać cały czas z założonym manometrem aż się silnik zagrzeje i ciągle obserwować wynik.

Jak będzie poniżej normy to pompa do wymiany. Jak ciśnienie ciągle będzie dobre to coś z panewkami będzie nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie.

gdy odpalam auto pokazuje mi spalanie 8.4 lub 8.5 po ruszeniu pokazuje 40.7 i spada, i za chwilę już  jest normalnie. Tak samo się dzieje jak stanę gdzieś np. Na światłach! Czy to normalne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, dzej audi a4 b6 1.8t lpg napisał:

Mam jeszcze jedno pytanie.

gdy odpalam auto pokazuje mi spalanie 8.4 lub 8.5 po ruszeniu pokazuje 40.7 i spada, i za chwilę już  jest normalnie. Tak samo się dzieje jak stanę gdzieś np. Na światłach! Czy to normalne ?


Ta, w momencie ruszania takie spalanie to normalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia Thursday, June 01, 2017 o 10:54, JawoR36 napisał:


Ta, w momencie ruszania takie spalanie to normalka

Dzięki za odpowiedz☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...