3.0 ASN + lpg wypadanie losowe zaplonow
1 1

    18 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    tyfus83    0

    Witam. Mam problem dzisiaj zalozylem instalacje Lpg 

    Stag 300 6 qmax

    wtryski barrakuda

    reduktor do 250km

    Wyjechalem od gazownika pojezdzic i troche autko przegonic no i przy 100km/h zaczelo poszarpywac i czek zaczal migac. Po odczytaniu bledow: wypadanie zaplonu na 4 i 6 cylindrze

    P0300, P0304, P0306

    Czy to moze byc wina zle wyregulowanej instalacji?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    k232    2

    No jeżeli wcześniej Ci check nie migał a zapalił się po założeniu gazu to tylko ze źle wyregulowanego gazu.

    Teraz ładnie oddaj samochód gazownikowi i niech majster działa.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    tyfus83    0

    Wczesniej raz na jakis czek zapalaly katalizatory. I raz tylko mi wypad zaplon na 2 cylindrze przy2200km/h Dodam ze nie mialem wymienianych cewek. Jestem objety akcja, dzwonilem. Gazownik twierdzil ze przy strojeniu nie wypadal mu zaplon. Jak mi zaczal wypadac silnik mial 90 stopni na blacie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    k232    2

    Normalne, że gazownik umywa ręce, skasował i pier**li dalej się kimś martwić.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    tyfus83    0

    Czyli obstawiasz kolego ze zle wyregulowana instalka? 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    rogigor    0

    No jeśli teraz wyskakuje non-stop, a wcześniej nie to masz swoją odpowiedź. Jedź, reklamuj

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    tyfus83    0

    Dzisiaj z samego rana bylo jezdzone głównie miasto dosyc dynamicznie. Wypadania zapłonu nie bylo, ale wskoczyły błedy P0171. P0174. Uboga mieszanka? 

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    k232    2

    A mówił Ci coś gazownik, żebyś przejechał 1000km i pojechał na ponowne ustawienie? Po 1000 km instalacja gazowa jak by się dociera i trzeba ja ponownie zestroić.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    tyfus83    0
    5 godzin temu, k232 napisał:

    A mówił Ci coś gazownik, żebyś przejechał 1000km i pojechał na ponowne ustawienie? Po 1000 km instalacja gazowa jak by się dociera i trzeba ja ponownie zestroić.

    Mowił oczywiscie ze mowil. Stala procedura serwisowania gazu. Ale to nie o "dotarcie" chodzilo. W mojej sytuacji wyprzedzac sie nie dalo. Bylem dzisiaj na ponownym dostrojeniu mapowaniu i za słaba dawka była ustawiona i autko głupialo. Pomienial i jak narazie smiga az miło:)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    k232    2

    No i elegancko :-D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    roball    0
    Dnia 19.05.2017 o 20:28, tyfus83 napisał:

    za słaba dawka była ustawiona i autko głupialo

    O zgrozo! Daj ,ku przestrodze, namiary na tego magika i wrzuć zdjęcia instalacji.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    tyfus83    0
    22 godziny temu, roball napisał:

    O zgrozo! Daj ,ku przestrodze, namiary na tego magika i wrzuć zdjęcia instalacji.

    Jak zrobie to wrzuce. 

    Ale dlaczego zgrozo? Skoro na mapie ewidetnie wykres gazowy byl grubo ponizej benzyny. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    roball    0
    15 minut temu, tyfus83 napisał:

    Ale dlaczego zgrozo? Skoro na mapie ewidetnie wykres gazowy byl grubo ponizej benzyny. 

    Dokładnie dlatego :P . Masz dobry sterownik, dobre wtryski, reduktor prawdopodobnie masz reduktor czerwony ac, czyli też dobrze. Sterownik już po samej autokalibracji nie powinien dawać takich objawów. Jak ktoś nie chce tracić godzin na ustawianie to wystarczy włączyć autoadaptację po obd. Skontroluj ustawienia u jakiegoś kompetentnego gazownika, abo wrzuć screeny ustawień tutaj lub prześlij mi na pw, bo jak ci leje na ubogo to możesz spodziewać się kłopotów.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    tyfus83    0

    Moze masz racje kolego. Moze i nie jezdzili tylko autokalibracja, troche go przygazowali na biegu jalowym i to wsio. Nie mam jak Ci podesłac tych screenow bo ich nie mam. Ale słuchaj jak teraz jezdze to jest wporzadku, wkreca sie na obroty, nie sypie błedami, moc jest. Tylko moze zauwazylem ze ostatnio ze dwa razy mi tak lekko spadł na obrotach przy przealanczaniu na gaz zanim jeszcze ruszylem. O co chodzi ze leje na ubogo?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    tyfus83    0

    20170519_082354.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    roball    0

    Instalacja wygląda dobrze, schludnie. Prawdopodobnie gaziarz u Ciebie poprawił co miał poprawić. Jak jeździ na gazie, jest moc i nie świeci się check engine to jest ok. Miałem kiedyś instalacje założoną przez wyjątkowego partacza i może jestem trochę przewrażliwiony w tym temacie, a lepiej sprawdzić dwa razy niż żałować.

    Cytuj

    Jakie są konsekwencje ubogiej mieszanki?

    Generalnie uboga mieszanka zwiększa temperaturę spalania. Skutki tego mogą (ale nie muszą) być opłakane.
    Jedne z nich to np:

    Wydmuchanie uszczelki pod głowicą

    Wypalenie zaworów lub ich gniazd

    Uszkodzenie tłoków

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    tyfus83    0

     

    Dnia 24.05.2017 o 10:52, roball napisał:

     wrzuć screeny ustawień tutaj

    Jak podjade do gaziarza na dniach to wrzuce sreeny to przeanalizujemy.

    Nie wiem o co chodzi ale mam takie cos ze silnik ma juz odpowiednia temp. slychac zawor jak cyknie, a na kontrolce jeszcze przez 15,20 sekund miga zielona dioda. Tak jest rano na zimnym i tak samo jak jest juz rozgrzany. Wczesniej w autach z lpg tak nie mialem. Odrazu jak slychac bylo zawor to juz kontrolka swiecila nie migala. Mozesz kolego mnie oswiecic o co kaman?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    roball    0

    instrukcja qmax - strona 64. Ogólnie całość polecam poczytać. Program do staga można ściągnąć za darmo ze strony producenta. Interfejs można ogarnąć za nawet kilkanaście zł . Teoretycznie tracisz gwarancje, ale imho warto.

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    1 1

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members