maczownik Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Witam. Szukałem tu po forum i nie znalazłem tematu odnośnie pompa wtórnego powietrza w 1.6. Były tematy w 1.8 ale nie wiem czy to tak samo jest bo tam jest turbo. Otrzymałem błąd to 17831 P1423 - Bank1.System wtórnego powietrza Zbyt mały przepływ. Wyczaiłem że pompa się nie włącza podczas odpalenia silnika. Sprawdziłem tą pompę podpinając ją pod akumulator na krótko i działa. Pod przewody podpiąłem żarówkę o podobnych wartościach jakie potrzebuje pompa - i tutaj pies pogrzebany, po odpaleniu silnika żarówka powinna się włączyć a się nie włączyła nawet po wkręceniu na wyższe obroty silnika. Dobrałem się do ECU i wypiąłem przekaźnik pompy (na jednej nodze widać jakby ślad upalenia) zdjąłem obudowę przekaźnika i w środku jak nowy. Wpiąłem przekaźnik bez obudowy odpalam auto i nadal żarówka nie pali. Na przekaźniku zwarłem styki i żarówka zapaliła się. Moje pytanie czy ten przekaźnik jest walnięty czy sterowanie przekaźnikiem jest walnięte, jeżeli to przekaźnik to lecę kupić nowy a jeżeli to coś dalej to co to takiego jest, co steruje przekaźnikiem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się