Krisu 0 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Witam :exclaim: Czy przerabiał już ktoś montaż haka i instalacji elektrycznej pod przyczepę? Sprawa jest dość skomplikowana - przynajmniej tak mi się wydaje. Oryginalny hak w serwisie kosztuje około 2500 złotych :eek: , dlatego rozejrzałem się za innymi źródłami. Można dostać hak stały ( czyli taki, którego nie można w żaden sposób odczepić :confused: ) oraz demontowalny. Z oczywistych względów stały odpadł. Haki demontowalne to też dwa rodzaje. Przykręcane na mega śruby bądź automatyczne, czyli wkładane i wyjmowane w kilkadziesiąt sekund i blokowane zawleczką. Tutaj też wybór był oczywisty i zdecydowałem sie na zakup tego automatycznego. Myslałem że to już koniec moich wyborów, ale się myliłem. :frown: Można dostać dwa rodzaje instalacji elektrycznej do tego haka. Jedna to uniwersalna, czyli najzwyklejsze kilka drutów zakończonych standardowym gniazdkiem za 15 zeta. Notabene identyczna jak do malucha. Z tego co się dowiedziałem to jej podłączenie będzie skutkowało błędami sygnalizowanymi przez komputer. Druga instalacja to ta dedykowana dla tego modelu, ale ta już kosztuje 350 zł + montaż. Dodam tylko że oryginalna w serwisie kosztuje 800 pln :exclaim: Moje pytanie dotyczy różnicy pomiędzy tymi dwiema droższymi. Czy one są takie same? Czy ta nie oryginalna tylko oszukuje komputer czy ma pełną funkcjonalność? Na desce rozdzielczej jest kontrolka kierunkowskazów przyczepy. Czy ona będzie działała przy obu instalacjach czy tylko przy tej oryginlanej? Jak wygląda sprawa z czujnikami parkowania? Czy one są odłączane przy cofaniu z podpiętą przeczepą A może ktoś ma schemat tej audikowskiej, to jakiś domorosły elektronik coś by wyrzeźbił? Bardzo proszę o jakieś informacje. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] 3 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Mam nieoryginalny odkręcany i z instalacją niby tą "od Malucha". Żadnych problemów z autocheckeim nie mam. Nie wiem co to za bajki... Co do kontrolki kierunkowskazów w przyczepce - u mnie to nie działa. Nikt nie potrafił mi odpowiedzieć w jakiej sytuacji to działa - może tylko przy oryginalnych hakach. Tak samo przy podłączaniu instalacji - nie dowiedziałem się czy jest jaikieś oryginalne gniazdo (miejsce) do podłączenia haka. Podłączyłem wszystko pod tylne lampy i mimo, że często nie używam, żadnych problemów nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krisu 0 Posted March 1, 2007 Author Share Posted March 1, 2007 Myślisz że w B6 coś zmienili Czy tylko próbują nabić kasę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun0 9 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Co do kontrolki kierunkowskazów w przyczepce - u mnie to nie działa. Nikt nie potrafił mi odpowiedzieć w jakiej sytuacji to działa - może tylko przy oryginalnych hakach. W mojej starej B3 hak przyjechał razem z nią i kontrolka dodatkowa działała. Czy w B6 coś zmienili, nie jestem pewien, ale raczej będzie wyrzucało błędy związane z żarówkami na tej prostej instalacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] 3 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Czy w B6 coś zmienili, nie jestem pewien, ale raczej będzie wyrzucało błędy związane z żarówkami na tej prostej instalacji. Też mnie przed tym ostrzegali, ale po podłączeniu nie ma żadnych problemów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now