TomiTT2 Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 Witam. Od jakiegos czasu zapala mi sie check silnika I okazuje sie ze jest to błãd dotyczacy nieprawidłowego przepływu opar ze zbiornika. Wymintowalem ten zbiornik z filtrem znajdujacy sie przy lewym tylnym kole ale nic tam nie widac zeby bylo cos nie tak. Elektrozawor tez jest ok. Wyskakuje komunikat ze typowo nie ma przeplywu prawiflowego tych opar. Co mam zrobic. Prosze o pomoc
koloboro Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 jak sprawdziles że zawór jest ok ?Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
TomiTT2 Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Opublikowano 21 Maja 2017 Ja sie az tak na tym nie znam ale sprawdzili rezystancje tego zaworu I niby,jest dobra. Tak mi powiedzial mechanik. Jeszcze sam komunikat dawal do zrozumienia ze jest to sam uklad walniety anie zawor tylko juz nie pamietam jak dokladnie bylo ti zapisane. Dziene jest tylko to dla mnie, ze ten komunikat pokazuje sie na 2 tygodnie pozniej sam zniknie I po tygodniu jazdy znowy wyskakuje lub tez po tygodniu od sakosowania go przez program. Dzieje sie tak juz od okolo 2 miesiecy
koloboro Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 sama rezystancja nie wystarczy. trzeba zrobić output test w vagu i fizycznie sprawdzić czy zawór pracuje.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
TomiTT2 Opublikowano 22 Maja 2017 Autor Opublikowano 22 Maja 2017 Oki. Podjade do elektryka I dam znac co wyszlo
TomiTT2 Opublikowano 28 Maja 2017 Autor Opublikowano 28 Maja 2017 Niestety u elektryka okazalo sie ze ten zawir jest oki. Wszystkie węże są drożne. Ten zawor przy silniku jak I przy lewym tylnym kole.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się