Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chwilowe przeładowanie,dlaczego?


tkamicki5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,dodaje dwa poglądowe logi,zrobiłem je bo mam przy przyspieszaniu chwilowego zamuła i potem spowrotem ciągnie,widać to na logu właśnie,że jest ponad 2.2 bar chwilowo a pozniej wraca do normy i co może być przyczyną tego? miał ktoś podobny problem? dodam że geometria chodzi ładnie,nie zacina sie. aczkolwiek podejrzewam n75...

http://vaglog.pl/log-001_003_011_b4adsn0.html

http://vaglog.pl/log-001_003_011_rDOnz0R.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem kiedyś podobny przypadek, turbo było źle poskładane po regeneracji i ktoś to chciał zatuszować i skrócił sztangę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze jakby ze sztangą coś było to w całym zakresie przyspieszania byloby doładowanie inne niż zadane,ale moge sie mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wyglada jalby zaluzje geometri w chwili przyspieszania za bardzo sie otworzyły dając wieksze cisnienie i po chwili krotkiej zaraz wrociły do odpowiedniej pozycji...ja to tak widze tylko dlaczego tak?ale moge tez sie mylić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...