Błędy silinka, ESP , Słabe zasilanie
1 1

    2 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Witam panowie, wiem że może nie w tym dziale ale silnik ALT jest dość specyficzny i być może tutaj szybciej się czegoś dowiem, ostatnio machnąłem 400km po 200 na stronę, Dużego problemu z olejem nie mam więc temat nie będzie tym zawalony :D swego czasu miałem problemy ubogiej dawki paliwa, dużo zmieniła wymiana gruszki i ponowne strojenie gazu. Gdy już wracałem z "wycieczki" zapalił się check no i po podłączeniu kompa wywaliło mi błędy typu:

    Cytuj


    16804 - Catalyst System; Bank 1
                P0420 - 001 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
    17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
                P1128 - 001 - System too Lean - MIL ON
    17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265)
                P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent

     Pierwszy błąd kata, wywala co ileś tam km nie biorę tego za bardzo do głowy jazda na LPG

    Drugi prawdopodobnie wtrysk i moje pytanie czy bez logów dynamicznych da się to jakoś sprawdzić czy dobrze myślę ale kurcze jazda cały czas na lpg więc raczej odpada.

    trzeci to uwalony termostat, temp na zegarach dobrze wskazuje więc narazie nie ruszam tego tematu. Podczas odczytu błędów postanowiłem zresetować też komputer ręcznie gdyż jak mam mało paliwa to jazda na lpg powoduje oszukiwanie licznika a jak kleme się zdejmie i nałoży to wszystko wraca do normy a więc zdjąłem kleme odczekałem i podłączyłem i się coś zesrało* wywaliło mi na kompie następujące błądy  ...

    Cytuj

      

    Address 01: Engine        Labels: 06B-907-557-ALT.lbl
       Part No SW: 8E0 907 557     HW:             
       Component: 2.0L R4/5VS         0004  
       Coding: 0011501
       Shop #: WSC 06435 000 00000
       VCID: EED3A833FA625E6EF6F-5000

    1 Fault Found:
    18010 - Power Supply Terminal 30
                P1602 - 002 - Voltage too Low - Intermittent
    Readiness: 0110 0101

     

    Address 03: ABS Brakes       Labels: 8E0-614-517.lbl
    Control Module Part Number: 8E0 614 517
      Component and/or Version: ABS/ESP front       D620
               Software Coding: 04275
                Work Shop Code: WSC 12345  
                          VCID: E5C1D71F7F949D36875-5072
    Fault Codes have been Erased

    1 Fault Found:
    01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30
                35-00 - -

     

    Błąd silnika dało się usunąć ale już od abs nie i świeci kontrolka ESP

    Co o tym myślicie ??? co do ESP nie pomaga kręcenie kierownicą heh. Pozdrawiam :)

     

    Edytowane przez crookers20

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    błąd o ubogiej mieszance może świadczyć o tym że masz źle wyregulowaną instalację gazową lub zapchany filtr gazu. oczywiście nie jest to jedyna możliwość ale zaczyna się od najprostszych rzeczy. Zresetuj sterownik, pojeździj na benzynie kilkanaście km i zobacz jakie masz błędy i zrób logi, przełącz na gaz zrób kilka kilometrów i znowu zrób logi. jak te z benzyny będą OK a z gazu nie to wiesz gdzie szukać.

    Co do błędu G85 to musisz ruszyć autem, nie tylko pokręcić kierownicą na postoju.

    błąd niskiego napięcia pojawia się zawsze po odłączeniu akumulatora więc skasuj go i tyle.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    1 1

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy