Denly Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) Witam, mechanik wymienił mi napinacz i łańcuch czyli słynny problem w 2.0TFSI (silnik BPJ). W pracy silnika za dużo się nie zmieniło, na początku zniknął problem z którym się zmagałem czyli przy odpalaniu na zimnym z okolic silnika wydobywało się dziwne grzechotanie/chrupanie przez mniej więcej 2 sekundy, ale tylko na zimnym silniku. Niestety po jakimś czasie problem znowu się pojawił. Sprzęgło, dwumasa itp. dobre, sprawdzałem różnymi sposobami, jak gwałtownie przyspieszę to jest szarpnięcie i płynnie przyspiesza, wszystkie testy jakie zrobiłem i wyczytałem przeszło pozytywnie. Nie wiem co jeszcze może być, rozrząd z pompą wody wymieniane. Do tego mam jeszcze jeden problem, ale to bardzo rzadki problem, niekiedy podczas ruszania z jedynki np. ze świateł prawie przy końcu gdy już puszczam powoli sprzęgło, samochód rusza z dziwnymi wibracjami/poślizgiem tak jakby się ruszało po zrywach, ale nic więcej się nie dzieje i to pojawia się bardzo rzadko. Czy to może jakaś poduszka pod silnikiem/skrzynią? Miał ktoś taki problem? Tutaj logi związane z napinaczem, łańcuchem i wariatorem. Po odpaleniu samochodu (czy ciepły czy zimny silnik) skacze camshaft adjustment (act.) pomiędzy 28'KW/27.5'KW, pojechałem na autostradę, trochę ją przegoniłem i po przyjeździe na plac zrobiło się 26'KW/26,5'KW. Zastanawiam się czy wszystko dobrze zrobili. https://zapodaj.net/f283c5d926b92.jpg.html Logi: Grupa 091: http://vaglog.com/log-091_74WH6v.html Edytowane 14 Czerwca 2017 przez Denly
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się