Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem napięcia pompy paliwa A4 b6 1.8t AVJ


FrytaA4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam  serdecznie .
Od paru dni borykam sie z dziwnym problemem w mojej A4, mianowicie od kupna auta pompa paliwa strasznie głośno pracowała .Byłem przygotowany ze kiedyś wysiądzie w końcu , kilka dni temu po próbie odpalenia auta no niestety audi kręciła ale nie odpaliła. Również pompy nie było słychać że pracuje , po kilku krotnym przekręceniu stacyjki pompka zadziałała . I tak działo sie przez dwa dni ze raz działała a raz nie ale w końcu postanowiłem wymienić na nową . Zakupiłem nową pompkę oraz nowy filtr paliwa ,dokonałem wymiany i tu znowu to samo sie działo .Postanowiłem podjechać na kompa może mnie na coś nakieruje ,0 kodów błędów ale jak pompka przestała działać to wywaliło z 10 błędów ( o turbinie ,sonda ,wtryski,przepływomierz , ciśnienia paliwa i wiele innych ) ale tylko wtedy jak pompka nie działała trochę to dziwne .Dziś po przejechaniu 40km dojechałem do celu i auto juz niestety odmówiło posłuszeństwo . Holowanie do domu .Postanowiłem trochę prześwietlić co go boli, bezpieczniki pompy ok nr.28 20A przekaźnik również ok nr chyba 370 ale napięcie na wtyczce pompy 1.4V i jak sprawdzałem miernikiem przejście na wtyczce ,to miernik wskazywał na + jak i na - przejście do karoserii . Te dziwne napięcie jest nawet jak wyjmę kluczyk ze stacyjki dopiero sie zeruje jak wypnę i włożę bezpiecznik nr. 29 20A ( sterowanie silnikiem ) . Nie mam pojęcia gdzie dalej szukać :/ Może ktoś miał podobny problem .
Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzasz miernikiem wtyczkę na pompie to oba przewody mają połączenie z masą? Sprawdź to dokładnie tylko odłącz wtyczkę od pompy i sprawdź przewody we wtyczce czy na pewno jest tak jak napisałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory za odbieganie od tematu i Twojego problemu.

Tez mam AVJ i mam prosbe bys napisal w jaki sposob wymieniles te pompe bo skoro mamy ten sam kod silnika to te sama pompe. Taka masz?

8a527bdb1547832bbd658a37d7b4ef94.jpg

To taka, co pomiedzy wiczekiem a sama pompa na laczeniu w srodku jest sprezyna, ktora dopycha wkład do dna baku.

Próbowałem ja rozbroic w baku to spinke laczaca gore z dolem 15 minit w baku szukalem [emoji3]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, kazik87 napisał:

Sory za odbieganie od tematu i Twojego problemu.

Tez mam AVJ i mam prosbe bys napisal w jaki sposob wymieniles te pompe bo skoro mamy ten sam kod silnika to te sama pompe. Taka masz?

8a527bdb1547832bbd658a37d7b4ef94.jpg

To taka, co pomiedzy wiczekiem a sama pompa na laczeniu w srodku jest sprezyna, ktora dopycha wkład do dna baku.

Próbowałem ja rozbroic w baku to spinke laczaca gore z dolem 15 minit w baku szukalem emoji3.png

 

 

żeby rozebrać pompę to najlepiej cały kosz wyciągnąć z baku i rozbierać na stole. Rozbieranie tego w baku to jakaś masakra musi być.
Żeby wyjąć kosz z baku najlepiej odpiąć jeszcze w baku ezektor (tą długą rurkę która sięga dna zbiornika).
Na stole odpinasz rurkę paliwową idącą do pompy, przewody elektryczne od pompy i od wskaźnika poziomu paliwa, wyciągasz to zabezpieczenie które jest na łączeniu góry kosza z dołem i rozdzielasz kosz na 2 części. .
Odkręcasz wskaźnik poziomu paliwa on jest na wkrętach które są widoczne. Następnie odpinasz zatrzaski które trzymają dekielek dolnej części kosza i masz pompę na wierzchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbieranie tego w baku to jakaś masakra musi być.

Zebys jeszcze wiedzial jaka! Myslalem ze tego do kupu nie podkładam.
Tylko o wyciągnięcie z baku mi chodzilo, ale reszta rad tez sie przyda jak juz ja wyjme.
Czy oprócz tego ezektora, cos jeszcze odpinales przed jej wyciagnieciem? Czy tylko to i Ci wyszla?
Bo balem sie odpinac tych karbowanych wezy w baku bo obawialem sie ze jak nie uda mi sie jej wyciagnac to nie wloze ich z powrotem, bo za malo miejsca.
Z plywakiem nie miales problemu?

Dziękuje

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, kazik87 napisał:


Zebys jeszcze wiedzial jaka! Myslalem ze tego do kupu nie podkładam.
Tylko o wyciągnięcie z baku mi chodzilo, ale reszta rad tez sie przyda jak juz ja wyjme.
Czy oprócz tego ezektora, cos jeszcze odpinales przed jej wyciagnieciem? Czy tylko to i Ci wyszla?
Bo balem sie odpinac tych karbowanych wezy w baku bo obawialem sie ze jak nie uda mi sie jej wyciagnac to nie wloze ich z powrotem, bo za malo miejsca.
Z plywakiem nie miales problemu?

Dziękuje

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
 

odpinasz tylko ezektor i ostrożnie wyciągasz go osobno a później cały kosz uważając na pływak ale da się to wyciągnąć bez większych problemów.
jak wyciągniesz kosz to dalej tak jak pisałem.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie ,problem rozwiązany pojechałem na kompa i okazało sie ze  padł przekaźnik 167 oraz przewód +który go zasilał był przetarty i masował .Dlatego takie dziwne napięcie było teraz wszystko gra .Co do samej pompy paliwa to zeby dostac sie do niej trzeba tak jak kolega wyżej pisał 

Cytuj

odpinasz tylko ezektor i ostrożnie wyciągasz go osobno a później cały kosz uważając na pływak ale da się to wyciągnąć bez większych problemów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...