palew1 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Witam! Mam prośbe o analize logów. Turbo przeładowuje i przy ok. 3000 obr. następuje brak mocy. Pokazwał sie bład 575 i g71-zwarcie do plusa. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/811d8091497adc18.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/946db89a540938c2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/56f9ed358ff1785b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b5d20b6c1b5af1fd.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/47b00bccbe4b3dd1.html
Wihajster Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 bardzo silnie przeładowywyje az o 0,6bara .Turbina do czyszczenia...przy 3300obr/min łapnął juz notlaufa
palew1 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2009 Dzięki! Nie wyjmowałem nigdy turba i nie czyściłem, czy jest to zrobienia samemu i jak dużo czasu zajmuje
przemik Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 To samo co tutaj... http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosze_o_analize_logow-t62031.0.html blizniaczy przypadek Pozdr
palew1 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 Turbinka po wyczyszczeniu!Moc wróciła!To teraz czas na zwieszenie Dzieki wszystkim za pomoc!!! Pozdrawiam!
BrunoNH Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 U mnie jest to samo, tylko na 11 dynamicznej albo wlacza sie notlauf, choc nie za kazdym razem, albo przeladowuje do 3000 a od 3000-3200 turbodziura, potem znow przeladowanie az do 2500+ Logi ma kumpel, jak znajdzie chwile to zapewne wklei na forum Myslalem o map sensorze, w nastepnej kolejnosci o wymianie n75, a jesli to nie pomoze to turbawka do regeneracji Wie ktos moze gdzie jest czujnik G71 w moim silniku ?? Czy to normalne, ze nie moge zrobic BS 011 mimo ze turbo mam ze zmienna geometria lopatek ?? A oto bledy wyskakujace: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC G00SG 0803 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 2 Faults Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to Plus - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Readiness: N/A
przemik Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Zacznij od czyszczenia kierownic... - smiem twierdzic ze bedziesz bardziej niz zadowolony... To normalne ze nie mozesz zrobic 011 BS... - Twoj sterownik nie obsluguje grupy 011 w tym trybie. Pozdr
BrunoNH Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Zacznij od czyszczenia kierownic... - smiem twierdzic ze bedziesz bardziej niz zadowolony... To normalne ze nie mozesz zrobic 011 BS... - Twoj sterownik nie obsluguje grupy 011 w tym trybie. Pozdr No tak myslalem, ze niestety bede sie musial wziasc za turbinke, miejmy nadzieje ze to wlasnie to
Tytus Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Witam, To normalne ze nie mozesz zrobic 011 BS... - Twoj sterownik nie obsluguje grupy 011 w tym trybie. Możesz rozwinąć temat... Parę minut po próbie zrobienia logów u Bruno robiłem 011BS w innym AFN'ie (rocznik 1999) i nie wyskakiwał błąd logi kolegi Bruno (3 bieg) Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle STAMP /min mbar mbar % 0 1659 1162.8 1234.2 42.6 0.4 1659 1162.8 1244.4 43 0.8 1680 1183.2 1254.6 43 1.2 1680 1183.2 1254.6 43.4 1.6 1701 1183.2 1264.8 44.6 2 1701 1183.2 1264.8 45 2.38 1722 1183.2 1275 46.2 2.78 1764 1989 1275 36.7 3.18 1806 1989 1305.6 39.8 3.58 1890 1989 1958.4 71.3 3.98 2016 1989 2376.6 83.7 4.37 2142 1989 2570.4 90 4.77 2247 1989 2570.4 94.4 5.17 2373 1989 2570.4 94.4 5.57 2478 1989 2570.4 94.4 5.97 2604 1989 2570.4 94.4 6.37 2688 1989 2570.4 94.4 6.77 2814 1989 989.4 92.4 7.17 2835 1989 989.4 92.4 7.57 2898 1989 989.4 92.4 8 2940 1989 1968.6 44.6 8.43 3003 1989 1703.4 56.2 8.83 3087 1989 2172.6 76.1 9.23 3192 1989 2335.8 66.9 9.63 3255 1989 1907.4 61.4 10.03 3339 1989 1754.4 59.4 10.43 3402 1989 1774.8 59.4 10.83 3486 1989 1836 61 11.23 3570 1989 1917.6 60.6 11.66 3654 1989 1948.2 60.6 12.09 3738 1989 1968.6 60.6 12.49 3801 1989 1999.2 61.8 12.89 3885 1989 2019.6 62.2 13.29 3948 1989 2029.8 63 13.69 4032 1989 2029.8 63.8 14.09 4074 1989 2009.4 63.8 Group A: '010 Mass Air Flow Barometric Manifold Position TIME Pressure Pressure Throttle STAMP mg/R mbar mbar % 0.37 495 989.4 1081.2 0 0.77 505 979.2 1091.4 4.3 1.17 440 989.4 1091.4 4.3 1.57 335 989.4 1101.6 7.1 1.97 310 989.4 1101.6 9.8 2.37 305 989.4 1091.4 9.8 2.77 305 979.2 1081.2 13.3 3.17 515 989.4 1071 100 3.57 630 989.4 1071 100 3.97 765 989.4 1428 100 4.35 965 979.2 1785 100 4.75 1125 989.4 2182.8 100 5.15 1215 989.4 2468.4 100 5.55 1260 989.4 2570.4 100 5.95 1275 989.4 2570.4 100 6.34 1275 989.4 2570.4 100 6.74 1275 989.4 2570.4 100 7.14 1270 989.4 2570.4 100 7.54 1250 989.4 2570.4 100 7.94 1145 989.4 989.4 100 8.34 1015 979.2 979.2 100 8.74 930 989.4 989.4 100 9.15 865 979.2 2203.2 100 9.58 910 989.4 2131.8 100 10.05 890 979.2 2397 100 10.51 730 989.4 1927.8 100 10.93 675 989.4 1683 100 11.33 665 979.2 1632 100 11.73 670 979.2 1632 100 12.13 725 979.2 1642.2 100 12.53 860 979.2 1999.2 100 12.93 750 979.2 2050.2 100 13.33 750 979.2 1938 100 13.73 800 979.2 1989 100 14.13 775 979.2 2050.2 100 14.53 745 979.2 2050.2 100 14.93 715 979.2 2040 100 15.33 720 979.2 1989 100 15.73 710 979.2 1968.6 100 16.13 695 979.2 1948.2 100
przemik Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 (rocznik 1999) No wlasnie dlatego nie wyskakiwal...
Tytus Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 (rocznik 1999) No wlasnie dlatego nie wyskakiwal... typ silnika ten sam, a takie modyfikacje na przestrzeni lat?
spanky Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 (rocznik 1999) No wlasnie dlatego nie wyskakiwal... typ silnika ten sam, a takie modyfikacje na przestrzeni lat? silnik tak ... sterownik nie ...
Tytus Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 silnik tak ... sterownik nie ... rozumiem
spanky Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 co do logów Bruno ... zaluzje sie przycinaja ...
BrunoNH Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Czyli musze wziasc turbo i przeczyscic WD40 ?? Czy lepiej oddac ja do regeneracji ?? A niema to cos wspolnego z map sensorem G71??
spanky Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 wywalic na stół i wyczyscic turbo ... owszem ma ... doaldowanie wychodzi poza zakres pomiarowy mapsensora i stad wywala blad ...
BrunoNH Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Noto nie za fajnie, mam nadzieje ze dam sobie sam z tym rade i nic nie spier...., a teraz jak na zlosc jest zimno i pada snieg... A moge miec przez to zbyt duze zuzycie ??[br]Dopisany: 29 Styczeń 2009, 14:37_________________________________________________Wymienilem turbo na AWX-a, i problem zniknal jak reka odjal :> Teraz wszystko smiga tak jak powinno i jestem bardzo zadowolony :> Wielkie dzieki dla Rogala :notworthy: I oczywiscie dla wszystkich co mi pomogli... Oto wykresik:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się