Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] prośba o analize logów


Ivo

Rekomendowane odpowiedzi

silnik 1.8T 163KM

nie podobaja mi sie osiagi samochodu.

VAG pokazuje, ze sonda lambda ma caly czas na biegu jałowym 1,5V i nie spada..

Pozatym wyskoczyl blad "za bogata mieszanka paliwa" oraz czujnik wolnych obrotów.

Samochod jest z 2002 roku i ma nalatane 260tys km.

Na co stawiacie?

Kat moze zapchany?

Lambda?

Damochod po wcisnieciu gazu do dechy po prostu jedzie jakby zwykłe 130KM :confused4:

http://i40.tinypic.com/i5d7w9.jpg

i ponizej pełny log:

http://i41.tinypic.com/35mdy8o.jpg

turbina ponoc wzorowa jest.

czasem zapalał sie check engine ale po wymianie rozrzadu i padnietej cewki (:gwizdanie:) juz nie swieci.

aha jeszcze jedno - jak zapalam autko na calkowicie zimnym silniku to za autem jest biała chmura spalin i nie jest to para tylko jakby smierdziało olejem :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG pokazuje, ze sonda lambda ma caly czas na biegu jałowym 1,5V i nie spada..

Sonda szerokopasmowa tak ma!

Zapytaj Bryni jaki był finał w jej samochodzie:

http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/odp_b6_bfb_logi_dynamiczne_i_autoscan_bryniowozu-t13325.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG pokazuje, ze sonda lambda ma caly czas na biegu jałowym 1,5V i nie spada..

Sonda szerokopasmowa tak ma!

Zapytaj Bryni jaki był finał w jej samochodzie:

http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/odp_b6_bfb_logi_dynamiczne_i_autoscan_bryniowozu-t13325.0.html

Witam

mam ten sam problem, auto nie jedzie ;/

Może ktoś opisać jak sobie poradził z tym problemem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z autem coś nie halo - sląbe ciśnienie z turbo i masy z przepływki też zaniżone. Obstawiam uwalony zawór DV i albo nieszczelność w dolocie (pęknięty TIP) lub niedomagającą przepływkę :cool1: Zrób jeszcze dynamiczne 031 i będziemy wiedzieć więcej o przepływce.

Popatrz sobie na moje logi przed virusem: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=202769.0[br]Dopisany: 04 Luty 2012, 21:33_________________________________________________

VAG pokazuje, ze sonda lambda ma caly czas na biegu jałowym 1,5V i nie spada..

Sonda szerokopasmowa tak ma!

Zapytaj Bryni jaki był finał w jej samochodzie:

http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/odp_b6_bfb_logi_dynamiczne_i_autoscan_bryniowozu-t13325.0.html

Witam

mam ten sam problem, auto nie jedzie ;/

Może ktoś opisać jak sobie poradził z tym problemem ?

Trzeba podpiąć pod kompa i zrobić logi dynamiczne :gwizdanie: Ale Ty masz lpg i to on może świrować przez co mapy paliwowe się rozjechały :gwizdanie::gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...