Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Korekty lambdy na jałowych obrotach dużo za bogato


bongod

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie :). Tym razem korekty na obrotach jałowych idą dużo na minus co owocuje porannym telepaniem podczas przełączenia na LPG :/ . Nie mogę tego opanować żadnymi korektami . Dodam że dzieje się tak im cieplejszy reduktor . Gdy dochodzi do 100 stopni ( nie wiem czy taka ma być temperatura ) korekty spadają pomimo obniżania mnożnika . Czasy wtrysków LPG około 3.7 więc nie podejrzewam żeby były za niskie . Pb na LPG 2.5 . Jeśli ktoś ma pomysły proszę o pomoc . Reduktor kme twin, wtryski Eco power 60 .

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie qumam...

 

Na benie masz korektę np. -3do +5 a w momęcie przepiecia na LPG lecą na minus 25? żadna korekta po obrotach czy obniżanie mnożnika nie daje rady? a podczas jazdy jak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pb korekty wąchają się w granicach 1/2 a jak przełacze na LPG i stoję dość długo ,na tyle by gaz się nagrzał to korekty lecą na -7 długoterminowe . Jak ustawie korektę po temperaturze gazu to np w korku zaczynają się cyrki . Zrobiłem autokalibracje na najwyższej temp gazu czyli w moim przypadku 89 stopni i jest trochę lepiej bo schodzi max do -2 ale jak rano wsiadam to telpka jest bo korekty krótkoterminowe lecą na +25 . Druga sprawa to w trasie jak lecę musiałem dać korektę po obrotach +20 żeby jakoś normalnie jechać . Dziwne to wszystko bo tak nie było kiedyś . Na pb wydaje mi się wszystko ok .

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pb korekty wąchają się w granicach 1/2 a jak przełacze na LPG i stoję dość długo ,na tyle by gaz się nagrzał to korekty lecą na -7 długoterminowe . Jak ustawie korektę po temperaturze gazu to np w korku zaczynają się cyrki . Zrobiłem autokalibracje na najwyższej temp gazu czyli w moim przypadku 89 stopni i jest trochę lepiej bo schodzi max do -2 ale jak rano wsiadam to telpka jest bo korekty krótkoterminowe lecą na +25 . Druga sprawa to w trasie jak lecę musiałem dać korektę po obrotach +20 żeby jakoś normalnie jechać . Dziwne to wszystko bo tak nie było kiedyś . Na pb wydaje mi się wszystko ok .

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka



Mnożnik wygląda teraz tak ( wiem że góra do doszlifowania ) .e24ae5d2185b89585546863eac312987.jpg

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

80 stopni gaz? niemożliwe....

 

Pobaw się korektą od temp. reduktora a nie temp. gazu.

 

Wstępne strojenie robi się na wygrzanym silniku. A dopiero po wszystkim dopiero bawimy się korektami...

 

Takie 1.8T praktycznie da się wystroić samym mnożnikiem. Dopieszczanie i telepanie na zimnym przy przechodzeniu doszlifuj jak wspomniałem wcześniej. Jakie masz wtryski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No poważnie temp reduktora 100 stopni a gazu jak postaci samochód z 15 min na jałowym dobija ponad 80 . Nie wiem co się mogło stać . Wtryski Eco power . Oba czujniki temp na zimnym pokazują temp powietrza . Kiedyś było bez korekt żadnych i było git .

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak korektę robiłem od temperatury reduktora to w trakcie jazdy było ubogo . Kurde nie wiem może reduktor za słabo się chłodzi i ogrzewa gaz za bardzo :). Temp reduktora jaka powinna być ? Myślałem że taka jak płynu więc około 100 stopni jak przepływ gazu jest mały .

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam te same wtryski u siebie....

 

Zrób tak aby korekty w czasie jazdy były git...a przełanczanie tak aby nie telepało nie patrzeć na korekty

Ja zauważyłem, że te tryski przelewają przy pierwszym przełączaniu ale to jest tylko kilka sekund potem jest git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czemu . A reduktor i gaz jakie powinny mieć temp na postoju i w trakcie normalnej jazdy ?

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz wtryskiwacze pojedyńczo je włączaj i patrz jak sie zmieniają korekty pewnie któryś przylewa i to sporo jak na -25 masz albo masz dóże przerosty ciśnienia typu 3 bar i korekty nie ogarniają

Edytowane przez tomekp94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie stałe jest 1.4 . Sprawdzę z tymi wtryskami ale tak na codzien jest ok . Problem się pojawia jak stoję z 15/20 min i temp. wzrasta do około 80 stopni .

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewody od czujników temp sprawdz sie przełamują przy czujnikach i czasami temp nie widzi takiej jak ma 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...