Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AWT przy pełnym bucie niestabilne przyspieszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ponownie pojawił się u mnie problem z falującym przyspieszeniem, że to tak ujmę. Ja mu pełen but a turbo daje.. przestaje.. daje.. przestaje i tak w kółko. Załączam logi:

Błędów brak.

002+033: http://vaglog.pl/log-002_033_T8bKh.html
003+020 http://vaglog.pl/log-003_020_i32Cm.html
115+118 http://vaglog.pl/log-115_118_obuQ9W.html

 

Zapomniałem dodać. Niedawno auto przeszło nieco szerszy serwis niż zazwyczaj. Nowe świece pfr6q, świeżutki olej (od kiedy go kupiłem ciągle leje 5W40 Motul x-cess), oraz wleciał downpipe. 

Edytowane przez Cake
Opublikowano

cake-boost-1.jpg

(imo vaglog już dawno powinien takie wykresy za nas robić :P)

tak to wygląda w tej chwili. Masz spore przeładowanie i w tym konkretnym przypadku mogłeś to odczuć właśnie jako szarpnięcie w momencie kiedy auto zaczęło przyspieszać, a później "osłabło" przy przekroczeniu 3000rpm. Ten DP jest pusty? Warto się przyjrzeć zaworkowi N75 bo chociaż działa, to jednak nie reaguje tak szybko jak powinien - być może w innych sytuacjach jest gorzej (np. kiedy depniesz jadąc spokojniej na wysokim biegu może wystąpić taki właśnie efekt pływania przyspieszenia). Po podmienieniu N75 warto też zrobić program (skoro już i tak nie masz DP, to dlaczego nie użyć tej turbiny ;) ). 

Opublikowano

DP tutaj akurat nie powinien być winowajcą (jest zupełnie pusty), ponieważ wcześniej posiadając normalnie katalizator (całkiem sprawny swoją drogą) również miałem ten problem.. chociaż na jakiś czas ustał nie wiadomo czemu. Efekt tego szarpania, czy jak to ująłeś pływania najbardziej idzie odczuć przy depnięciu od 0 właściwie, 1 bieg, 2gi 3ci itd i ciągle przeładowuje, przez co osiągi są tragiczne. Co do podniesienia mocy to generalnie taki był plan żeby wsadzić DP i zrobić program, ale wpierw trzeba ogarnąć ten problem. Zobaczymy co da podmianka N75, kiedy to zrobię nie mam pojęcia bo z czasem u mnie kruchutko. Będę w tym temacie informował o postępach.

Opublikowano

Po podmianie N75 na nowy po depnięciu auto jedzie jednostajnie także możliwe, że usterka wyeliminowana. Niestety dopiero w sobotę najprędzej będę mógł wykonać nowe logi także stay tuned.

Opublikowano (edytowane)

Logi po wymianie N75:

 

http://vaglog.pl/log-003_020_3qD908.html

http://vaglog.pl/log-115_118_VkI77XX.html .. tutaj coś nie poszło 

 

Na 002+033 laptopowi zabrakło baterii niestety, mam nadzieję, że z tych 2 da radę określić czy jest już w porządku.

 

Logi będą poprawione w sobote lub niedziele.

Edytowane przez Cake

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...