Skocz do zawartości

Cake

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cake

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

374 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Cake

0

Reputacja

  1. Czyli to też pewnie rodzaj jakiegoś odpowietrznika? Jutro z rana wizyta w hurtowni po ten trójnik. Ze sprawdzeniem DV zejdzie się pewnie do soboty, w tygodniu mam za mało czasu niestety na takie operacje, z tego co widziałem zawór jest na samym dole silnika także będzie to wymagało nieco gimnastyki.
  2. Nie dokopałem się do zaworu DV gdyż napotkałem takie oto kwiatki (załączone zdjęcia) Wąż kończący się niczym i pęknięty przewód odmy silnika (przynajmniej tak to się zwie w hurtowni z tego co patrzę)
  3. Ok przyjrzę się temu zaworowi, postaram się to zrobić dziś, bo tak to czas znowu będzie dopiero w sobotę.
  4. Cóż, te moje jutro nieco się przesunęło, ale logi porobione. Po podpięciu komputera o dziwo żadnego błędu w sterowniku silnika, także dla pewności wyczyściłem raz jeszcze i oto one: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_79j83s.html Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_4S5FJjz.html (dość długi log (dojazd do obwodnicy, lekko rozgrzany silnik na początku)) Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_157Dhv.html
  5. Ok, jutro postaram się zrobić te logi.
  6. Prośba o sprawdzenie logów. Po podpięciu vaga wywala błędy, raz P0011 innym razem P0012. Moim zdaniem auto jest ciut za słabe (nie mogłem nadążyć za e39 523... które powinienem łyknąć bez niczego). Check się nie zaświeca, dopiero po podpięciu komputera pokazuje te błędy. Silnik 1.8T AWT sama benzyna, w zeszłym roku były wymieniane czujniki położenia wału/wałka, ale wtedy było wiadomo co jest pięć, bo i odpalić nie mogłem, wywalał check i faktycznie to był błąd czujnika. Wyczytałem żeby zrobić logi grup 003, 090 i 093, dodatkowo w basic settings grupa 094 gdzie test wyszedł ok (system ok). Logi: Statyczny silnik nierozgrzany Dynamiczny, rozgrzany silnik Statyczny, rozgrzany silnik
  7. Cake

    Jakim olejem zalać ?

    Tak jak kolega wyżej napisał. Jak chcesz mieć pewność to porządna płukanka i lejesz co producent zaleca. Ja po zakupie tak zrobiłem i 3 lata leję to co ma być i jest ok.
  8. Cake

    Jakim olejem zalać ?

    Lej to co zalecał producent.
  9. Cake

    [A4 B5 AWT] By Cake

    Niemal coroczny update Teraz pojawiły się problemy. Po ponad 2 latach wymieniliśmy tylną belkę i fura śmiga jak po sznurku, ten "mod" znowu nastręcza problemów znajomemu mechanikowi, który czujniki abs ustawia "na oko". Najpierw abs działał cały czas przy toczeniu się i wywalał błąd przy ~90 km/h. Poprzestawiał, popukał postukał i błędu nie było. Parę dni później okazało się, że abs dalej wali błąd tylko przy przekroczeniu 130 km/h, oj chłopak będzie się musiał ostro za to wziąć albo będę musiał kogoś w okolicy BDG poszukać, kto ma pojęcie Niedawno sprawiłem sobie za flaszkę laptopa i vag wywala błąd abs, także nie ma co dyskutować. Po pełnym skanie wypluł także błąd P0012. Z internetu dowiedziałem się tyle, że pewnie napinacz to kosza. Z modów wpadł znowu z powrotem katalizator i spadku mocy nie zauważam, chociaż i na DP wydawało mi się, że 1.8T powinien lepiej podawać mimo skromnej mocy, muszę się na hamownie wybrać (może kwestia przyzwyczajenia). Z wyglądu zmiana felg, poprzednie skończyły swój żywot na krawężniku autostrady jak mi laweciarz zajechał drogę na lewym pasie Szukając jakiś rolek na szybko (na już) chcąc jakieś 18 s-line czy flat five niestety nie było nic godnego uwagi i wpadły felgi... z s klasy, takie ni przypiął ni wypiął, ale nie wyglądają najgorzej:
  10. Zaczynam poszukiwania tylnej belki i po przejrzeniu różnych ogłoszeń mam obawy, że mogę kupić coś co nie będzie pasowało. Tutaj moje pytanie, czy każda belka jest równa każdej belce ? Dajmy na to mając sedana z ostatnich miesięcy produkcji czy podejdzie np. belka z przedlifta, innego rocznika, czy innej wersji silnikowej ?
  11. Cake

    [A4 B5 AWT] By Cake

    Mini update informacyjny. Problem opisany wyżej wyeliminowałem poprzez kupno w ciemno nowego N75 (już nie chciało mi się nawet logów robić, bo laptop ledwo wystarczał na dojazd do normalnej drogi gdzie mogłem przydepnąć i potem się bateria kończyła powodując totalne rozwalanie się logów). Po wymianie zaworu turbo podaje elegancko, swoją drogą wymiana to 5 minut z zegarkiem w ręku. Z rzeczy, które ogarnąłem: - we wrześniu wpadł nowy wielowahacz SKV (zobaczymy ile to pośmiga) - parę dni temu wleciało kompletne zprzęgło jednomas Valeo z tarczą nówka sztuka, średnio mi się już podobało jak sprzęgło chodzi i fakt.. tarcza zjechana była do samych nitów zaś dwumas jeszcze polata, ale dostałem nowy jednomas w dość atrakcyjnej cenie także się nie zastanawiałem. Sam dwumas pójdzie niedługo na sprzedaż za jakieś dobre pieniądze. - niedługo czas kupić jakieś gumy na zimę i na sprzedaż lecą te 18 cali jak wejdę na zimowe koła - na wiosnę wleci chip bo już mi serio za mało mocy
  12. Mam te z linka powyżej i może kwestia kiepskiego montażu z mojej strony ale średnio to się sprawdza. Ten plastik lubi grać z głośnikiem przy odpowiednim zejściu basu. Jak na moje może to posłużyć jako szablon do wykonania czegoś z mdf czy czegoś sztywnego.
  13. Logi po wymianie N75: http://vaglog.pl/log-003_020_3qD908.html http://vaglog.pl/log-115_118_VkI77XX.html .. tutaj coś nie poszło Na 002+033 laptopowi zabrakło baterii niestety, mam nadzieję, że z tych 2 da radę określić czy jest już w porządku. Logi będą poprawione w sobote lub niedziele.
  14. Po podmianie N75 na nowy po depnięciu auto jedzie jednostajnie także możliwe, że usterka wyeliminowana. Niestety dopiero w sobotę najprędzej będę mógł wykonać nowe logi także stay tuned.
  15. Pod wzmacniacz je daj wtedy pokażą nieco więcej. W poprzednim aucie miałem s-60c (czyli nowsze bliźniacze głośniki) i grały całkiem nieźle pod wzmacniaczem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...