Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Jak równa praca silnika ?


samuray

Rekomendowane odpowiedzi

powiedz mi ile czasu spedzasz w aucie na biegu jałowym:) ?????? i mnie dokladnie to samo nieprzejmuje sie tymwsiadma i jaade, spalnie wnormie oleju niebierze chodzi jak powinien taka to przypadłosc abc,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko rozumiem czaki... pewnie dam sobie z tym spokoj ale u Ciebie tez jak podniesiesz maske widac ze silnikiem troche rzuca? Oliwy nie bierze, chodzi jak powinien tylko telepie nim gorzej niz nie jedna 4ro cylindrowka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no powiem ci ze telelpie ale bez przesady niedenerwuje mnie to wogole, zreszta jak mowie na jałowym nie stoje i nie wnikam pozatym jest w 100% ok oleju niedolewam do wymiany do wymiany co 15 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam rowniez taki problem :( u mnie trzesie na biegu jałowym dosc mocno..... i pozniej zaczyna od predkosci 110 km w gore do 140km.... samochod nie pali duzo.. felgi wywazone,oponki w bardzo dobrym stanie.... zawieszenie wymienione...zastanawiam sie nad poduszkami???? wydech tez sie trzesie na postoju jak i cala buda.....plecionka jest uszkodzona bo patrzylem pod auto ale nie wydaje mi sie zeby to byla ta przyczyna....prosze o porady poniewaz nie mam komfortu podczas jazdy w trasie.... ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam kiedyś na forum A6 był poruszany ten temat, czyli silnik 2.6 ABC i trzęsie budą na wolnych obr. Jeden z kolegów wpadł na genialny pomysł sprawdzenia szczelności kolektora ssącego, a dokładniej jego dekla, popsikaj do okoła sobie np. wd-40 na dekiel kolektora przy uszczelce i zobacz jak się silnik zachowuje, jeżeli gdzieś zassie ci wd-40 silnik dostanie chwilowej sraczki i od razu będziesz wiedział że masz nie szczelność a co za tym idzie nie równa praca na biegu jałowym, pamiętam że wielu kolesiom to pomogło,za grosze kupujesz w aso silikon i uszczelkę i przynajmniej ten problem z głowy, po za tym jest jeszcze kilka innych przyczyn, drgań opisanych w tym wątku i jeśli wymiana uszczelki nie pomoże to szukasz dalej, aha plecionka ma bardzo duży wpływ na drgania, nie bez powodu się nazywa "złącze elastyczne tłumik drgań"!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok koledzy zobacze czy pomoze :> szczerze mowiąc tez gdzies czytalem o tym wątku z kolektorem ssącym....musze sie wziąc za to bo samochod musi byc gotowy na sezon letni na 100% :tongue4:narazie mrozi i nie mam gdzie za bardzo tego zrobic.....dzięki za rady jak nie pomoze to sie odezwe :) a jak pomoze rowniez to zrobie;p :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...