arek a4 0 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Witam milosnikoe audi.Mam taki problem po jednio dniowej przerwie z jazdy,gdy zapalilem auto to po trzech sekundach zgaslotak jakby zablokowalo cos silnik. Gdy probowalem uruchomic je nastepnym razem bylo bezzmian(czyli jakby cos nim blokowalo).Ale udalo mi sie odpalic i silnik pracuje rowno jakgdyy nigdy nic,ale dymi na bialo. Pasek rozrzadu jest ok.,tez podpiolem go pod vaga i kom nie pokazal zadnych bledow. Wodw w uklwdzie chlodzenia jest bez zmian.Co to moze byc? * stosuj prosze wlasciwy prefix [Musashi] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 turbo padło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 zrob logi statyczne http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,18478.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/jak_ladnie_zapisac_logi_w_exelu-t6533.0.html; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek a4 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Panowie wczoraj poznym wieczorem sprobowałem odpalic i odpaliła normalnie.Rozgrzałem ją do 90 stopni i byl bały dym. Postanowiłem ze sie przejade i jej wcisne normalna moc bez zmian i gdy wrociłem to nie było białego dymu. Co to moze być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 byc moze, uszkodzony zawor sterujacy klapy gaszacej, n239 i cos mu sie wiesza, albo klapa gaszaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Sprawdz poziom oleju, czy nie ubyło jakoś szczególnie dużo. Czy dużo jest tego dymu na rozgrzanym silniku? Możesz zrobić jakieś foty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek a4 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 poziom oleju jest bez zmian i w ukladnie chłodzenia tez bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Dobrze by bylo zrobic logi dynamiczne(grupy 003, 008, 011) jak bialy dym powroci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek a4 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 ale jak dymił na biało to podpiołem vaga i nic zadnych błedów nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 OK, ale mi chodzi o logi, a nie o bledy. Bialy dym, taki ktory odczulem osobiscie, to efekt spalania oleju na katalizatorze lub generalnie w wydechu. A bierze sie on tam z nieszczelnosci turbiny. Tak wiec logi moga pokazac jej kondycje. Poza tym radze do niej zajrzec, czy nie puszcza oleju. Z obu stron. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex181266 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 jeśli turbina straciła szczelność i puszcza olej to po dłuższym postoju (przez noc) po odpaleniu dymi na biało-niebiesko. Jak się rozgrzeje to nie dymi. http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b6_avf_kopci_na_niebiesko_przy_odpalaniu-t55264.0.html;msg592267#msg592267 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się