Tom-asz Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Witam Od dłuższego czasu co 600 , 700 km włącza sie procedura wypalania Dpf .Auto zaczyna wtedy dymić na biało , a po dodaniu gazu ( gdy juz sie zakończy wypalanie ) wyrzuca z rury wydechowej czarny dym . Rura wydechowa jest clala okopcona ( z sadzy). Przy wypalaniu dpf czuć charakterystyczny zapach coś w rodzaju podpałki do grila . Od jakiegoś tygodnia auto zaczelo przerywać tak jakby paliwa nie dostawało . Dzieje sie tak przy osiągnięciu temperatury ok 55stopni , potem gdy juz silnik jest ciepły czyli ma temp 80,90 stopni wszystko ustaje . Zaczął jedynie dymić gdy dociśnie sie mocnej gaz ,wydobywa sie wtedy popielaty dymek . Podejrzewam uszkodzony , uszkodzone pompowtryski , ktoś , coś , jakieś sugestie . Może ktoś sie orientuje gdzie sprawdzić może wymontować i gdzieś wysłać pompowtryski ? A może to zupełnie inna przyczyna . Prosze o Wasze przemyślenia w temacie .... pozdrawiam
kociu84 Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Sprawdź zapełnienie sadzy i popiołu w DPF vagiem. Jak dla mnie 100% popiołu czyli DPF zabity stąd częste wypalanie i kopcenie . Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Tom-asz Opublikowano 26 Lipca 2017 Autor Opublikowano 26 Lipca 2017 No tak .... ale czarny dym mnie nie niepokoi bo to jest związane z dpf ale jego częste wypalanie to tylko skutek i anie przyczyna , czy właśnie przyczyna nie jest to ze być może paliwo z przepuszczającego pompowtryska miesza sie z olejem i to powoduje częste wlaczanie procedury ???.
kociu84 Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Jasne ze przyczyną mogą być pompki . Powiem ci tak ja miałem podobnie . Usunąłem DPF bo był zabity. Samochód dalej puszcza czarnego bąka przy przspieszaniu oraz odpaleniu. A korekcję mam około 0,5 na pompkach czyli idealne . Bipy trochę podwyższone . Sprawdzone wszystko dosłownie i przyczyny nie znalazłem . Nie mówię o wymianie np walka szklanek panewek wałka rozrządu , zaworu n75 , czyszczeniu turba itd . Jak było tak jest . Też zastanawiam się nad pompkami bo już tylko one zostały ale tak jak mówię logi na nie nie wskazują ..... Mapa org.Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
kociu84 Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Do tego mam drgania buda przy 1200 obrotach i około 1700-2000. Dwumas że sprzęgłem nowy , jedna poducha osłabiona ale nie sądzę że to jej przyczyną .Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
kociu84 Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Sprawdzony i czyszczony EGR . Poprawione konektorki wiązki pompek . Mam 1.9 brb 116 km . Wałek no od mojego mam taki sam nr jak w twoim[emoji846] ogólnie bardzo podobne motory. Zjadłem paznokcie a nie wiem co mu dolega i ciężko znaleźć w okolicy łodzi kogoś kto na maszynie dobrze sprawdzi pompki z wydrukiem ... [emoji52]Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Tom-asz Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Opublikowano 27 Lipca 2017 Bipy podobno mogą być książkowe ale po wsadzeniu pompek na specjalistyczny sprzęt dopiero wychodzą ich mankamenty .... Tak ze odczytami z Vaga co do stanu zywotnosci pompek wogole sie nie sugeruj ....
Tom-asz Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Opublikowano 27 Lipca 2017 Podobno w Stalowej Woli , musiałbym znaleźć namiar robią zadowalająco ....
kociu84 Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 Jeśli możesz podać namiary będę wdzięczny
Tom-asz Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 http://www.wtryskiwacz.com/?gclid=CJfRw8Sas9UCFdPJsgodYToKEQ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się