Kavior78 3 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Witam Zabrałem się za wymiana drążków kierowniczych. Pomimo dedykowanego klucza do drążków nie mogę go wykręcić. Przy samym drążku widać niewielkie ślady korozji. Nie chcę ciągnąć na sile by przekładni nie uszkodzić. Jakieś podpowiedzi, pomysły jak to odkręcić? Nie ma tam żądnej śruby zabezpieczającej? Wszystko jest oryginalne z 2004 roku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Na listwie nie ma miejsca na klucz czasem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kavior78 3 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Poszło Na listwie jest nacięcie na klucz 24. Miałem kilka niewielkich dziur w manszecie drążka i woda zrobiła swoje. Stąd niewielkie ilości korozji i trudności z odkręceniem. Podlewanie cola i płynem hamulcowym zrobiło swoje i udało się odkręcić. Druga strona odkręciła się bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się