Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z klimatyzacja


BlackHazelAudi

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopaki potrzebuje porady o co kaman

 

Od jakiegoś czasu jak zalaczam klime i daje na mega Low to nic nie daje leci lekko zimne powietrze gdzie już powinien lecieć mróz

Zaglądam pod maskę i tak jeden wiatrak tam gdzie altetnator się kręci a ten drugi milczy nic nie kręci

Ciśnienie na klimie jest sprawdzałem ten wentylek i syczy więc jest ok ale tak jak mówię o ile dobrze rozumiem ten drugi wiatrak jest od klimy co nie kręci

 

Jakieś porady co może być

 

Mechanik mi mówił że sprzęgło wisco się kończy ale jeszcze te lato miało niby dociagnac

 

Poradzcie czy da się to jakoś zrobić bez zbędnego wstawiania go na warsztat ?

 

Doradzcie chlopaki ::(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo, a mam identyczny problem, to wiatrak klimatyzacji jest elektryczny, więc wisko nie ma nic do rzeczy. Podepnij vaga i zrób test wyjść, tam między innymi będziesz miał test wentylatora i zobaczysz czy podczas testu załącza się wiatrak czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewny że na teście wyjść nie ruszy.
Pod osłoną kierownicy jest bezpiecznik wentylatora klimy 40A o ile się nie mylę.
Jak bezpiecznik sprawny to to do sprawdzenia opornicą wentylatora, jest ona przykręcona do podłużnicy po stronie kierowcy.
Ostatnią rzeczą jest sprawdzenie samego wentylatora podłączając go bezpośrednio do akumulatora.
W tych wentylatorach najczęściej kończą się szczotki.

Wysłane z OP3T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiatrak do wymiany ani na krotko ani wcale nie kreci

bezpiecznik ok klima ogolem dziala bo slychac sprezarke i gaz jak zasysa wiec tylko i wylacznie wiatrak do wymiany :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

04.3 (G89) czujnik temperatury na wlocie świeżego powietrza, obwód sporadycznie przerwany

15.7 (G113) czujnik położenia klapy nawiewu, sporadycznie zablokowany

 

ktos mial takie cos ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik jest widoczny po zdjęciu filtra kabinowego, jest troche problem z jego wymianą, ale jest możliwa.
Błąd 15.7, jest to silniczek klapy pod filtrem kabinowym.
Żeby się do niego dostać trzeba rwać dechę i zdemontować cały tunel.
Nie przejmuj się nim bo to częsta usterka w tych autach.

Wysłane z OP3T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapa świeżego powietrza jest po to żeby przysłonić kanał gdy jedziesz z większą prędkością i nie było słychać szumu powietrza wlatującego do tunelu przez filtr kabinowy.

Wszystkie inne klapy jak widać działają u Ciebie dobrze, bo nie ma od nich żadnego błędu.

 

Wysłane z OP3T

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...