Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0T - Prosba o analize logow dynamicznych


KubiaK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Tak jak w temacie prosze o analize , powod taki, ze wymienialem gruszke i nie wiem czy zostala odpowiednio wyregulowana, na te chwile brak bledow ... logow nie moge wrzucic na vaglog bo pisze, ze nie rozpoznaje pliku wiec zalaczam zwyklego csv .

BTW nie wiem jak mam to zmierzyc poprawnie na tiptronicu... auto rozgrzane , klima off, esp off ale nawet jak wybiore sobie 3 bieg i depne na maksa to kickdown redukuje .... wiec nie wiem czy jest to miarodajne , w kazdym razie odrzucia mam takie jak na logach auto dostaje kopa dopiero powyzej 3 tys obrotow .

Prosze o opinie

LOG-01-029-04C-1061-115C.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucam log zrobiony na 3 biegu na tiptronicu ale pedal byl tak na 90% w podlodze bo inaczej wlacza mi sie kickdown .... plz o pomoc bo juz nie wiem co to moze byc ....

Aha no i niestety przy tym pomiarze powtarza sie blad :

 

000665 - Boost Pressure Regulation  
               P0299 - 002 - Control Range Not Reached - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 119183 km
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 3208 /min
                    Load: 89.0 %
                    Speed: 68.0 km/h
                    Temperature: 101.0°C
                    Temperature: 42.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 13.335 V

 

Nie wiem , ODMA (PCV) , czujnik cisnienia doladowania ? , N75 ? jaka mala nieszczelnosc ? :/

DV sprawdzone , turbo bylo ok po wylozeniu na stol , gruszka wymieniona ..

 

LOG-01-011-044-311-54C-1014-1031-1148-115C-2303.CSV

Edytowane przez KubiaK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W logach widać że turbina póżno wstaje i nie osiaga zadanego ciśnienia, dlatego tez wywala błąd, jesli wymieniana była gruszka to najprawdopodobniej jest źle ustawiona i trzeba naciągnać regulacje na sztandze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi sie tez tak wydaje ale mechanik co to robil twierdzi, ze dobrze ustawil i , ze to nie to - cos czuje , ze bede go musial przycisnac ..... Wedlug mnie reszta parametrow wyglada Ok i nie ma za bardzo do czego sie doczepic .... Ale nie wiem nie jestem fachowcem wiec licze jeszcez na jakies opinie .

Dzieki Lukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...