Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy, świecące esp


thematt154

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

mam problem ze swoim autem, ostatnio podczas jazdy zaświeciła sie kontrolka esp, auto straciło moc i kręci tylko do 3 tys obrotów. 

Po podłączeniu do komputera wykazało

00550 start of injection regulation

17-00 centrol difference 

prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciera się zawór ustalający kąt wtrysku, naprawa nie musi skończyć się pełną regeneracją pompy, być może wystarczy wymiana przestawiacza kąta wtrysku wraz z tłokiem i jeżeli jego obudowa nie będzie porysowana powinno to dalej latać. Doraźnie spróbuj dolać 250-300 ml Mixolu na pełen bak i wyjeździć ze 2-3 zbiorniki takiej mieszaniny oraz sprawdzić VAGiem czy pompa daje radę przestawiać kąt wtrysku i jaki jest ustawiony początkowy kąt wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, majkel_majki napisał:

Zaciera się zawór ustalający kąt wtrysku, naprawa nie musi skończyć się pełną regeneracją pompy, być może wystarczy wymiana przestawiacza kąta wtrysku wraz z tłokiem i jeżeli jego obudowa nie będzie porysowana powinno to dalej latać. Doraźnie spróbuj dolać 250-300 ml Mixolu na pełen bak i wyjeździć ze 2-3 zbiorniki takiej mieszaniny oraz sprawdzić VAGiem czy pompa daje radę przestawiać kąt wtrysku i jaki jest ustawiony początkowy kąt wtrysku.

Dam sam rade wymienić przestawiacz i tłoczek ? 

Gdzie takie cos moge dostać ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama wymiana tłoczka jest prosta, ale wiąże się z demontażem pompy z auta, a jeżeli będą rysy na gładzi obudowy tłoka to robi się większy problem. Części dostępne raczej u partnerów Boscha, nie wiem czy odsprzedają klientom indywidualnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blad 0550 to chyba nic innego jak zly poczatek kąta wtrysku i dlatego zapala sie esp.

vaga widze masz. Rozgrzej auto powyzej 85 stopni i zrob loga 004 i 004 Basig setting. I wrzuc go tutaj.

 

obstawiam ze trzeba ustawic kąt wtrysku a nie naprawiac pompe. Ale moze sie myle ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...