Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cewki i świece do ASN


spectrum89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Panowie, poradzicie jakie cewki i świece montować do tego silnika? Jakie macie?

Cewki Beru czy NGK?

Świece NGK czy Bosch czy inne?

Wywala mi zapłon po montażu LPG i muszę wymienić co wadliwe.

 

Szukałem opinii w internecie ale nie ma konkretów. Najlepsze opinie zawsze są od użytkowników.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam cewki Beru,wcześniej właściciel na nich jeździł ja jeżdżę od 5 lat żadna nie padła. Świece mam Bosch platinium iridium, cena ok 45 zł sztuka, lub Denso też irydowe. Co do Boscha to nie wytrzymują 100 tyś przebiegu ale jakieś 50 i co jakiś czas padają po kolei a jak padnie to jazda przypomina blondynkę jadąca automatem :-). Nie polecam tanich świec do gazu innych niż irydowe jak nie chcesz wyciagac ich z cylindra, a widziałem takie auta fura skóra szpan a świece od Simsona :-) no i remont.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, darox5 napisał:

Ja mam cewki Beru,wcześniej właściciel na nich jeździł ja jeżdżę od 5 lat żadna nie padła. Świece mam Bosch platinium iridium, cena ok 45 zł sztuka, lub Denso też irydowe. Co do Boscha to nie wytrzymują 100 tyś przebiegu ale jakieś 50 i co jakiś czas padają po kolei a jak padnie to jazda przypomina blondynkę jadąca automatem :-). Nie polecam tanich świec do gazu innych niż irydowe jak nie chcesz wyciagac ich z cylindra, a widziałem takie auta fura skóra szpan a świece od Simsona :-) no i remont.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka