Skocz do zawartości

darox5

Pasjonat
  • Postów

    96
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darox5

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Domaradz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

732 wyświetleń profilu

Osiągnięcia darox5

2

Reputacja

  1. Jeśli chodzi o wspomaganie to mechanik zrobił Cię na szaro , ani pompa ani maglownica. Mnie też tak chcieli załatwić z wymianą pompy na początek potem maglownicy. Nie ustąpiłem bo nie wierzyłem, że to jest to - auto wziąłem do domu i zacząłem szukać. W zbiorniczku na płyn do wspomagania kierownicy jest siteczko które oczyszcza płyn i zapobiega większemu rozbryzgowi o zbiorniczek ono wypada ze swojego miejsca i płyn pod ciśnieniem rozbija się o wnętrze zbiorniczka spieniając się a piana to nic innego jak płyn z powietrzem. Pompa zaciąga płyn z powietrzem i wyje przy każdym skręcie (ma pompować płyn a nie powietrze) dłuższe bagatelizowanie pewnie zatrze pompę, ale spokojnie 40 kilometrów można na tym zrobić , przy skrętach czuć opór obroty lekko spadają. Kup w aptece największą strzykawkę wąż gumowy na nią- wyciąg płyn, zobaczysz sitko które będzie luzem musisz je włożyć w rowki po lewej i prawej str zbiorniczka wciskając do spodu aż kliknie. Weż drut z 10 cm i na jednym końcu zagnij z 1cm, raczej jakiś grubszy , sztywny aby wyciągnąć siteczko ze spodu i wcisnąć. Lekko nie jest zapowiadam . mi to zajmuje 5 minut. O mechanikach się nie wypowiem, 70 % to debile. No chyba ,że faktycznie ktoś ma zajechaną pompę czy maglownicę. Ps siteczko wypada raz na rok ten typ tak ma.
  2. A od kiedy w modelu a4 b6 był model rs4. Rs4 420 koni było w b7.
  3. darox5

    Zmiana 5W50 na 10W60

    A może kupujecie pidrobiony, tak robią w warsztatach do beczek drogich olei wlewaja najtańszy i tak ludzi robią na szaro Z ceną. A najlepsze jest to ze proponują to warsztatom ci którzy oleje rozworza. Gdy właściciel warsztatu o tym mi powiedział to bylem normalnie w szoku!!! A i w butelkach sa podrabiane trzeba uważać i bron boze z beczki. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  4. darox5

    Zmiana 5W50 na 10W60

    Przecież 5w50 jest rzadszy w zimie od 5w30 co wy piszecie. Pewnie ze na zimę lepszy będzie 5w50. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  5. darox5

    Drgania samochodu

    Mnie dwa lata temu robocizna czyli wyciągnięcie i założenie kosztowała 270 zł. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  6. darox5

    Drgania samochodu

    Opisze mój przypadek. Wyprzedzam, redukcja do 5 a tu nagle auta nie mogę utrzymać drgania jak cholera całym autem trzepie, kierownicą tak jak ręce miał bym na wibratorze do pustaków. Nie było szans na jazdę tylko delikatnie do 40 km na godzinę. Pi diagnozie okazało się ze rozsypało się łożysko na dwumasie z tego takie wibracje całego auta. Mój rok samochodu połowa 2004 roku sprzęgło starte już było do zera!! Wiec przy okazji zrobilem całą dwumase i resztę na nowe. Z padnietym lozyskiem nie można było jezdzic ja delikatnie jeździłem przez 4 dni po 5 kilometrów nie dużo przez to zrypalo mi wał do tylnego napędu więc wymieniłem na inny. Przynajmniej mechanik tak powiedział wal sam się nie psuje. Ale ja nigdy nie miałem drgań pedały sprzęgła ani problemów z wbiciem biegów. Skoro ty masz z 2001 roku to tam się wszystko też już trzyma na Bożej łasce. Mi stało się to przy przebiegu 195 tyś , przebieg prawdziwy sprawdzany w serwisie audi auto sprowadzane dla siebie nie przez handlarzy. Tak opisałem swój przypadek a twój się okaże... Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  7. Ojej !!!! Ja nie podpowiem. Co ile olej był wymieniany co 30 tyś? [emoji6] Alanda do traktora? Musisz poszukać na forum gdzieś temat był omawiany. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  8. I chyba plastiki oslaniajace koła rozrządu trzeba tez zdjąć. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  9. Ja zmieniłem od razu obydwie. Uszczelki Wiktor Reinz nie pamiętam jakieś 100 zł jedna chyba teraz może i tańsze. Trzeba popuścić bagnet oleju wyjąć filtr powietrza resztę gratów i z tej strony najłatwiej z drugiej ciężej bo ciasno i do tego mała grzechotka i krótkie torxy. Odkrecasz śrubki zdejmujesz pokrywy bardzo dobrze odtluszczasz benz ekstrakcyjna. Zakładasz uszczelki i teraz już nie pamiętam ale w niektórych miejscach smarujesz odpowiednim silikonem tak jest w instrukcji. Bodajrze na rogach. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  10. Tak jak kolega napisał wymien uszczelki tylko. Ale dla wiadomości dam fotki gdzie może czasem na głowicy puszczać. Na fotkach widać dokładne miejsce łączenia ramki do głowicy. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  11. Tak to uszczelka pokrywy zaworów. W tamtym roku też wymienialem bo lało na kolektor wydechowy i smierdzialo. Świece tez miałem zaolejone a z uszczelek zrobił się plastik. Ale głowica składa się z 2 części jedni mówią glowiczka ja to nazywam ramką w niej sa wałki i to jest wszystko na specjalnej pascie i przykrecone do głowicy. Jeśli gdzieś puscilo może ktoś kiedyś składał i spapral to tez będzie przepuszczac . Oby nie . Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  12. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  13. darox5

    Wkład kolektora ssącego

    Pierwsze go wyjmij ze środka . Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  14. darox5

    Pekniety Blok? 3.0 ASN

    W ASN przecież jest blok aluminiowy a nie żeliwny. Cylindry pokryte są alusilem nie ma mowy o szlifie.Nie stosuje się zestawów naprawczych w postaci nadwymiarowych tłoków, pierścieni itd.Robi się tak zwane Honowanie specjalną maszyną. Koszt Honowania cylindra około 1000 zł teraz na pewno już mniej. Napisałem od tak dla wiadomości bo jak blok pęknięty to raczej nic z tym nie da się zrobić. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  15. Trochę późno i wietrzenie ale może coś słychać. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...