Skocz do zawartości

robakhmm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O robakhmm

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Konin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

285 wyświetleń profilu

Osiągnięcia robakhmm

0

Reputacja

  1. Tak jak pisałem wcześniej sprawdzałem wiązke i czujnik były ok, padł wariator rozrządu wydechowy dlatego tak jak myślałem był przestawiony rozrząd i czujnik nie mógł odczytać wartości wałka wydechowego dlatego wywalało błąd. Wariatory oddałem do regeneracji plus nastawniki, pompa wody hepu padła po 60k przebiegu, musiałem jeszcze wymienić 2 pierścienie nastawników wałka rozrządu bo ułamały się zamki.
  2. Wiązka jeszcze raz sprawdzona jest cala czujnik jeszcze raz sprawdzony tez na 100% jest sprawny. Bede szukał w tygodniu kogoś kto się tym zajmie.
  3. Sprawdzałem wszystkie 4 zamieniałem miejscami cały czas wyskakuje ten sam błąd to jest czujnik po stronie kierowcy dolny biało-zielony przewód pin 54 w ecu który też sprawdziłem czy jest cały . Dlatego mam dziwne wrażenie ze mi rozrząd przeskoczył bo nie odczytuje mi ostatniej pozycji z grupy 93.
  4. Witam. Wyskoczył mi błąd: 16775 - Camshaft Position Sensor (G301): Implausible SignalP0391 - 004 - No Signal/Communication. Trzęsie lekko buda na niskich obrotach i trochę go muli podczas jazdy. Sprawdziłem wiązkę od czujnika do ecu jest w porządku, kupiłem nowy czujnik położenia wałka rozrządu podmieniłem dalej jest błąd. Wartości w grupie 93 mam 0,0,3-4, i ostatniego nie wyświetla. Kiedyś jak sprawdzałem grupa 93 0,0,2,0. Nie wiem gdzie dalej szukać. Rozrząd mógł się przestawić ?
  5. robakhmm

    Drgania samochodu

    Dwumasa wymieniona razem ze sprzęgłem dociskiem i łożyskiem. Wytrzymało 317 tysięcy części były ori. Dwumasa miała luzy plus pęknięte łożysko, tarcza sprzęgła prawie zdarta do nitow, docisk lekko był pogięty, łożysko jeszcze by trochę wytrzymało. Po drodze wyszedł łącznik stabilizatora i osłona wysprzeglika Plus odpowietrzanie wysprzeglika bo zapomnieliśmy taśma zakleić żeby nie wyszedł. Plus przy okazji wymienione zostały wkłady tam gdzie były katy bo już się wszystko wypaliło i trochę już było głośno. Dwumasa i komplet sprzegła najtaniej była na allegro za 2789 plus flaszka whyski dla kuzyna kobiety i 12 h na garażu [emoji3] Pomocny link: http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/clutch.html my zrobiliśmy linaczej bo jeszcze zdemontowaliśmy pól osie. Dzięki wszystkim za naprowadzenie mnie co to może być [emoji3] Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka
  6. robakhmm

    Zmiana 5W50 na 10W60

    Heh mam ten sam problem. Kiedyś znalazłem gościa co sprawdza oleje na YouTube Piotr Tester. może to pomoże ci w podjęciu decyzji jaki olej heh i możesz później napisać czy coś się zmieniło. Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka
  7. robakhmm

    Zmiana 5W50 na 10W60

    Ja leje 5w50 przesiadłem się z jakiegoś liquid moly. Tańszy mniej bierze ale nie wiem jak jest z 10w60. Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka
  8. robakhmm

    Drgania samochodu

    Narazie objawy ustały będę zrzucał skrzynie za tydzień to zobaczę co siadło. Jak wczoraj byłem w kanale wszystkie poduchy wyglądały na zdrowe. Okaże się po demontażu skrzynu. Zauważyłem że skrzynia się poci z miejsca gdzie wchodzi przegub wewnętrzny wiecie może jaki tam simering wchodzi to odrazu bym wymienił. Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka
  9. robakhmm

    Drgania samochodu

    Części może bym załatwił taniej bo kumpel ma dobre zniżki w IC tylko nie wiem ile biorą za wymianę [emoji52] Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka
  10. robakhmm

    Drgania samochodu

    AA i jeszcze jedno pytanie jaki koszt całości za kompletne docisk sprzęglo i dwumas plus montaż ? W 2k się zmieszczę z robota czy nie mam na co liczyć? I co byście polecili Luk ? Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka
  11. robakhmm

    Drgania samochodu

    Czyli prawdopodobnie dwumasa [emoji52] tak sądziłem czytając na Internecie, czyli poduszki sobie odpuścić ? Heh miałem cichą nadzieję że będzie ''mniej kosztowna naprawa'' dzisiaj jak jechałem 250km to z duszą na ramieniu [emoji16] jak gadałem wcześniej z mechanikiem to zawsze samochód dziwnym trafem ozdrowiał i przestał miec drgania i sobie odpuszczałem bo miałem podjechać jak ''beda drgania''. Jak dwumas padniety to na jałowym też będzie lekko telepać buda? Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka
  12. robakhmm

    Drgania samochodu

    Witam wszystkich mam problem samochód audi a4b6 2001 3.0 asn skrzynia manualna Quatro. Przy wyciskaniu sprzęgła drży pedał sprzęgła plus na zewnątrz samochodu słychać metaliczny dźwięk jak by coś pukało, na gałce od zmiany biegów czuć drgania, nieraz ciężko wbić bieg, podczas przyspieszania drży cała buda na biegu jałowym też czuć że się trzęsie ale jest trochę lepiej na padale i na gałce od biegów nie ma wibracji, tylko że dzieje się to od czasu do czasu przez jakiś 100 km mogę zrobić 3 k km albo 1k i problem wraca ( najczęściej w trasie jak jadę na tempomacie cały czas z tą samą prędkością) Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka
  13. robakhmm

    Szarpanie bład 17538

    Auto nie moje tylko szwagra ja mam 3.0 asn tylko ze manual i quatro. Jest takie dziwne uczucie jak by się sprzegło slizgało (dodajesz gazu a praktycznie stoi w miejscu), plus szarpie lekko przy zmianie biegów ale to też nie zawsze tylko na ciepłym silniku na automacie trochę mocniej jak biegi są zmieniane manualnie trochę mniej szarpie i że tak powiem sprzęgło się tak nie slizgało.
  14. robakhmm

    Szarpanie bład 17538

    Ok dzieki wielkie jutro zrobie i wstawie
  15. robakhmm

    Szarpanie bład 17538

    17538 ( P1130 ) - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
×
×
  • Dodaj nową pozycję...