rafalek0124

Pasjonat
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O rafalek0124

    Informacje

    • Imię
      Rafał
    • Lokalizacja
      Białystok

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    278 wyświetleń profilu
    1. rafalek0124

      Wyrzuć katalizatory odrazu i powinno śmigać bez problemu latami.
    2. rafalek0124

      Tą rurkę rownież znalazłem w swojej misce ale nie wiedziałem od czego ona. Auto jeździło normalnie moje i oleju brało tyle co v6 czyli jakiś 1 litr na 1000 km.
    3. rafalek0124

      I co z tym autem?
    4. rafalek0124

      Kupuj drugi silnik z gwarancja i wstawiaj. Nie opłaca się tulejować bo duże koszta.
    5. rafalek0124

      Witam. mam ten sam problem ze swoim BOSE. I jak udało się rozwiązać problem?
    6. rafalek0124

      Witam Ja również zakupiłem pompe skv do silnika 3.0 asn i nie jestem zadowolony. Jak jest w baku poniżej 1/4 baku to auto długo musi kręcić aby odpaliło , a jak dojdzie do rezerwy to już w ogóle nie odpala.
    7. rafalek0124

      Tak udało się za pierwszym razem. Nic nie doregulowałem tylko zostawiłem jak jest.
    8. rafalek0124

      Jak blokady kupować to porządnej firmy. Kompletny rozrząd ina wyniósł mnie jakieś 1200 zł z pompą wody, przednią poduszką silnika, uszczelki pod pokrywy zaworów bo stare to jak plastik się zrobiły, plus blokady za 400 zł.
    9. rafalek0124

      Witam Uporałem się już z wypadaniem zapłonów. Ustawiłem rozrząd prawidłowo i wszystkie problemy znikneły. Za pierwszym razem udało sie rozrząd ustawić na wartości w grupie 93 : -2 cf 0 cf 2cf - 2 cf. Blokady marki proofitool. 29 stopni to jest przeskok o 1 ząbek.
    10. rafalek0124

      No jak najszybciej planuje by komus powierzyć wymianę rozrządu i jego poprawne ustawienie. Ale na Podlasiu ciężko o kogoś kto już to robił poprawnie. Katalizatory są podobno ok. Test wariatorów jutro zrobię.
    11. rafalek0124

      Tak , zapłon wypada na 4,5,6 cylindrze. Na jalowym biegu auto drży. I jazda ze stala predkoscia czuć delikatne wibracje. Auto jest zrywne. I nie wiem czy to źle ustawionego rozrządu na tym wałku wydechowym czy to coś innego. Auto jeździ tak 3 lata lub nawet wiecęj.
    12. rafalek0124

      Witam U mnie grupa 93 pokazuje tak. 12.0cf 2.0cf 5.0cf 28.0cf Auto rozrząd miało wymieniany 3 lata temu i tak do tej pory przejeździło jakieś 50 tyś km. Chech engine mryga cały czas i pokazuje błedy z wypadaniem zapłonu i katalizatorami bank2. Nie pokazuje natomiast błedu z czujnikami wałka. To wina rozrządu?
    13. rafalek0124

      Cześć Z tej strony Rafał. Jestem z Białegostoku i posiadam audi a4 b6 3.0 asn.