Skocz do zawartości

mariuszz708

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O mariuszz708

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1041 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mariuszz708

2

Reputacja

  1. Witam czy ktoś zakładał do a4 b6 felgi 10,5 cala et55 18-tki od R8 na tył?
  2. TARCZE ROTINGER GT + KLOCKI DODGE MAGNUM 345mm 8781029328 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 656 zł - TARCZE ROTINGER GT + KLOCKI DODGE MAGNUM 345mm (8781029328). Allegro.pl - Radość zakupów i...
  3. a miałem kiedyś nawiercane i nacinane rotinger i tam było ozanczenie lewa i prawa
  4. Hej, poprawcie jeśli się mylę, ale tarcze nawiercane są prawa i lewa? Kupiłem zimmermany i obie są nawiercone dokładnie tak samo...
  5. Hej, jak sprawa wygląda z pompą servo podczas wymiany hamulców np. na 345/300? czy w s4 jest jakaś wydajniejsza czy to samo...
  6. Hej, miałem taki problem, a winowajcą był wahacz, dolni tylny (banan) w przednim zawieszeniu, przyglądnąć się im nie zaszkodzi, w audi a4 b6
  7. Przelot w silniku wolnossącym nie jest wskazany, ja kupiłem zamienniki kat w niemczech na ebey-u jakieś 2 lata temu za ok 500 euro
  8. Ja nie mając pewności co do żywotności zamienników katalizatorów wyłączyłem tylne sondy lambda u tunera, badają one czystość spalin i od tamtej pory (jakieś 2 lata) spokój? nie ma losowego wypadania zapłonów
  9. Częstym obiawem zużycia katalizatorów jest losowe wypadanie zapłonu, błędy też o tym informują, zrób test tak jak opisują na podstawie 1.8T
  10. https://forum.vw-passat.pl/topic/48265-diagnostyka-sond-lambda-i-katalizatora-18t/
  11. No do quattro, ale kupiłem inny zamiennik na ebayu, sonda i tak wyłączona, więc sprawności nie sprawdzałem. Teraz tylko na polskiej stronie znalazłem https://www.kadex-tlumiki.pl/7450,katalizator-audi-a4-quattro-3-0i-asn-avk te na pewno do quattro pasują, i te z ebeya niemieckiego też były w polsce produkowane. 2tyś. kosztowały oba. Jedyna sprawa na minus to troszkę mniejsza średnica rur............
  12. Hej, nie zauważyliście może po wyłączeniu tylnych sond jakiejś zmiany w korektach długoterminowych dawki paliwa? Jakoś tak na zero stoją wcześniej miały wahania +-10%. Na gazie, na benzynie nie sprawdzałem, może mieć wpływ wyłączenie tylnej sondy na korekty długoterminowe???
  13. Tak, masz rację, 1BE to prawie 1BV, ja mam jednak 1BE, czyli nie ma problemu z Servotronic
  14. Witam, znalazłem informację, że w B6 zawieszenie 1BV miało specjalną wersję przekładni kierowniczej, której nie wyposażono w zaworek N119. Dlatego w tym modelu i zawieszenie S-line wykluczały się wzajemnie. Ja mam zawieszenie 1BA, czyli to samo prawie co 1BV, czyli nie mam możliwości założenia Servotronic???
  15. Witam, troszkę już czasu upłyneło od dodania tych logów (003 020 021) i odczytać nie mogę, szukam właśnie informacji na temat cofania się zapłonu w naszych silnikach, czy możesz odświeżyć, czy podesłać logi? Byłbym bardzo wdzięczny. Ktoś ma jeszcze logi kanałów 003 020 021? Możecie się podzielić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...