smart.bart Opublikowano 1 Września 2017 Opublikowano 1 Września 2017 Witam, mam taka sytuację. Oczywiście jak jadę to temperatura silnika jest ok bo pęd powietrza ale jak stanę w korku to po kilku minutach się gotuje. Wskaźnik na zegarach trzyma 90 długo i nagle szybko wzrasta do 110 i więcej. Na VCDS temperatury się zgadzają, tzn. rosną wymiernie i bez skoków, zarówno silnika jak i płynu chłodniczego. Różnice są znikome: 1-2 st. C. Drugi objaw to przy włączaniu klimy wentylator się ruszy dwa razy na chwilę i staje, oczywiście po kilkudziesięciu sekundach sprężarka się rozłącza. Po dwóch minutach znów się załącza, nie ma wentylatora i znów się wyłączą- to akurat oczywiste ale dlaczego znów wentylator? Sterownik na 99 % jest ok, bo takie same objawy są na oryginalnym jak i na dwóch zamiennych. Odpinanie i oszukiwanie termostatów nic nie zmienia. Jakieś pomysły?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się