Sarpil 0 Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Witam! Od krótszego czasu jestem w posadaniu Audi A4 B5 z 1997 roku o silniku 2.4. Nie powiem, auto było brane w ciemno, ale nie o tym mowa. A więc, po zakupie zrobiłem w niej wszystko, co mi powiedzieli warsztaty, diagności m.in. rozrząd, wahacze, amortyzatory, poduszki pod silnikiem jak i skrzyni biegów i coś by się pewnie znalazło jeszcze. Teraz mam takie pytanie. Dzisiaj odebrałem samochód z warsztatu, wszystko było pięknie, obroty nie falowały, nie było żadnego stuknięcia podczas zmiany biegów z powodu poduszek, wszystko idealnie. Dopiero po przejechaniu jakoś 70 kilometrów bidulka zaczęła dziwnie się zachowywać, a więc. Falowała na niskich obrotach, przy ruszaniu jak i zmiany biegów do 3 tysięcy obrotów drgał całkiem mocno pedał gazu, przy mocniejszym skręceniu kierownicą nadal drgał, mimo wysokich obrotów. Czy ktoś może wie, czym to może być spowodowane? Dziękuję z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koremir 0 Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Falować może przez świece. Wykreć swiece i zobacz czy nie jest "czarna" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarpil 0 Opublikowano 8 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Najprawdopodobniej masz racje, w poniedziałek to zrobię. A trzepotanie pedała gazu czym może być spowodowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się