Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Slizgajace sie sprzeglo po raz kolejny..


wesz82

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zgrzyta ze swoim sprzeglem.

Wiec zamiast dm dalem sztywne,do tego kupilem sztywne oraz uzywke sprzeglo.

Tarcza i docisk pojechaly do wwa na sprawdzenie i obicie kewlarem.

Wsio bylo fajnie tj setap z podpisu kleilo jak glupie.

Rozrzad przyszedl zawiatala 11 i sie zaczelo.

Na starym docisku puszczalo ok 100obr mysle spoko zwalamy skrzynie dajemy sprzeglo do roboty a jak okaze sie ze tarcza gruba dajemy new docisk i po klopocie.

Tarcza okazala sie dosc gruba dalem new docisk i zabawa sie zaczela.slizgalo sie jak zima na sankach.

4,5 od 2 tys i nie szlo jechac z butem w podlodze czesto wyprzedzanie bylo z dystansem aby dac rady.

Najfajniejsze ze jak bujnelem dziada na 1,2,3 to na 4,5 biegu nic sie nie dzialo.

Zrobilem tak ok 10 tys i w koncu zakupilem new sztywne i new sprzeglo gdyz stara tarcza miala 7 mm

Wsio pojechalo do wawki na kewlar i wyladowalo w aucie.

Niestety problem zostal.

Jak bujam go to jest ok jak chce na 3,4,5  bujac od dolu to sa poslizgi jak szalone.wsio z butem w podlodze.

Dzwonilem do majstrow od sprzegla to powiedzieli mi ze musze to wyregulowac ukladem tj wysprzeglikiem.

Kupilem 2 wysprzeglik i ramie skrucilem ok 0,5cm i dalej mamy to samo.

Nowy docisk po przejechaniu ok 10tys km mial tzw prazki tak jak to wyszlo z fabryki zas byl fioletowy.

Nie chce juz poraz enty zwalac skrzyni bo to juz robi sie nudne.

Slyszal ktos o czyms podobnym?????

Dodam ze koles smiga na tym jak i full ludzi z forum i jest ok.

Z reszta ten sam kolezka montowal to samo u siebie.

Sprzeglo powinno poddawac sie moze przy 420nm u mnie moze jest 370..

Moment idzie lagodnie nie ma zadnych strzalow itd.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docisk po wzmocnieniu z 1Z lub AWX powinien spokojnie dać radę 370Nm.

Dociak od AFN nie jest pełny przez to różnie bywa z przeniesieniem mocy.

Jak tarcza obitą kevlarem a słaby docisk (głównie docisk klei moment obrotowy) to nie ma co się dziwić że się ślizga.

Napisz dokładnie od czego masz założony docisk?

Najwyżej odezwij się do wodza, on ma docisk z 1Z i tarcze obitą kevlarem o ile się nie mylę i taki setup u niego znosi 450Nm.

 

Wysłane z OP3T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz dosadnie siedzi docisk tarcza i sprzegło z 1 z.

Wsio nowe.

Nie zmienisz kombinacji tzn.

Albo dalejsz full sztywne z 1z a4 lub 80 albo dajesz dm z a4.

Jedynie tarcza chyba pasuje i tu i tu

Docisk oraz wsio jest takie same jak u Marcina nawet teoretycznie powinno byc mocniejsze bo docisk jest pełny a nie nacinany.

Zastanawiam sie czy nie przejechać sie bez układu hydraulicznego tak a zeby miec pewność ze nie on jest winny.

Zostaje mi albo program ale w to watpie,lekko poci sie pod uszczelniaczem wału ale to nie to powoduje poślizg gdyz nie dałbym rady bujnąć tak auta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...