shin 0 Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Witam. Kupiłem używany alternator. Sprzedawca poinformował mnie, że pasuje do B5 z silnikiem AFN. Dzisiaj przyszedł i niestety zauważyłem różnice w budowie. Mianowicie w starym miałem alternatorze miałem miejsce na 3 przewody - wtyczkę, gruby oraz cienki. W obecnym znajduje się jedynie wtyczka oznaczona L DFM oraz śrubka B+. Czy da się to jakoś podłączyć? Tzn wtyczkę mam normalnie podłączyć, zamocować gruby przewód? A co zrobić z cienkim? Czy w ogóle odesłać ten alternator? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randor 50 Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Odeślij. Szkoda kombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się