Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Centralny zamek A4 b6 2004


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Jestem fanem audi i mam dwa samochody tej marki A4 b5 i A4 b6 :-) Jestem wiernym ale też biernym uczestnikiem (raczej czytelnikiem) tego forum od ~ 9lat.

Mając wcześniej B5 z 1996  zawsze radziłem sobie z problemami czytając to forum i dłubiąc na podwórku ( u mechaników bywała sporadycznie ) i tak jest do dziś ( jeździ teraz nią żona)

Teraz w lutym kupiłem w dobrej cenie B6 w Avancie quattro z 2004 roku z silnikiem 1,9TDI ( jak się później- miesiąc po zakupie okazało z przeczepionym silnikiem - org. był 2,5TDI). Jeden oryginalny kluczyk. Samochód woził mnie po Polsce i nie tylko aż do teraz.  Pierwszy raz piszę z prośbą o poradę. W jednej sekundzie wszystko działało a teraz nie mogę otworzyć 4 ech drzwi.

W samochodzie od zakupu nie można było otworzyć go przekręcając kluczykiem w zamku drzwi kierowcy. Dziś od jednego mechanika dowiedziałem się ,że to normalne i że to mógł być celowy zabieg poprzednich właścicieli. Z pilota nie da się odryglować drzwi. Działa otwieranie okien(4) z pilota  i działa otwieranie tylnej klapy oraz klapki wlewu paliwa. Po otwarciu okien nie można otworzyć żadnych drzwi klamką wew. oraz przyciskiem w drzwiach kierowcy. Vag pokazuje w module komfortu 8 błędów,  po 2 na każde drzwi ( że nie może De-safe i że nie może unlock)  i tyle. Dywanik kierowcy jest suchy. Czterech mechaników odprawiło mnie z kwitkiem i trzech speców od awaryjnego otwierania pojazdów. Tak po za tym wszystko działa tylko to wchodzenie przez okno :-/ do własnego samochodu od 3 dni.

 

 

 

Pozdrawiam

 

*Proszę uzupełnić profil.

Opublikowano

Błędy da się usunąć ?

Akumulator był odłączany ?

Sprawdź kodowanie modułu.

 

Opublikowano

Błędy da się usunąć ale po sekundzie wracają

Akumulator był odłączany - to było pierwsze co zrobiłem.

Kodowanie modułu jest ok.

Po wielu konsultacjach w tej sprawie jest pewna hipoteza: "Przełamany przewód na w wiązce drzwi spowodował zwarcie i spalenie bezpiecznika " ale to tylko hipoteza.

Na razie zależy mi aby możliwie bez strat otworzyć drzwi kierowcy. Będzie to 90 % sukcesu bo wtedy mogę zajrzeć do bezpieczników i dostać się do mod. komfortu

Jakby ktoś wiedział gdzie i w który przewód podać zasilanie aby otworzyć te nieszczęsne drzwi. byłbym wdzięczny

 

 

 

 

 

Opublikowano

Udało się. Znalazłem majchra co wiedział gdzie się wpiąć(12v) odginając osłonę progu na zamkniętych drzwiach by dostać się najprawdopodobniej do wiązki idącej od modułu komfortu. W 2 godziny otworzył drzwi i przy okazji naprawił połączenie wkładki z zamkiem.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...