spanky Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 ja tak dopytuje bo : "...Seryjne wtryski z ALH na ciśnieniu 220/300" "cowboy napisal: "ALH nie zmienia się kąt wtrysku ponieważ ALH ma również 220/300 po założeniu 216 wtrysk trwa króce i praca silnika jest bardziej twardsza, dawka też jest OK.. po założeniu do starszych TDIków które mają 190/300 nominalnie kąt wtrysku opóźnia się o około 10 do 20 jednostek - zwykle w granicach tolerancji.." chodzi mi o to, poniewaz kupilem turbine awx i fmic i pokoleji zakladac bede u mechanika, i niewiem czy zrobic wszystko i leciec do tunera i u niego zakladac kupione juz wtryski czy dzien - dwa przed wyjazdem do tunera zalozyc i posmigac kilka setek km. Chodzi mi glownie o dymienie, niechce pluc sadza wiec dopytuje czy w koncu w granicach tolerancji czy bedzie dymil, zaloze je jednak w przed dzien wyjazdu i juz Pozdrawiam! PS "Dobrze jednak przed koretką wyjeździć spokojnie z bak paliwa by się wtryski dotarły." wlasnie dlatego mysle ze lepiej zalozyc samemu i na nich doleciec do tunera. Dzieki jarku za przydatne info i wykresy. Jeszcze chwilke i sam bede taki mial ^^ pzdr zloz wszystkie graty do kupy i z gotowym setup'em jedz na korekte softu ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się